Oslo damer!!

Lene1986

Forumet er livet
Vi er inne på tanken med å gå på bølgen og moi på lørdag. Men hvilke av de skal vi velge??

Nydalen, Briskeby, Høvikodden, Tjuholmen eller Sandvika?? Ikke sikker på om alle disse er i Oslo eller noen ting jeg [8D]  Hvilke av de ligger nærmest sentrum.

jeg kan iallefall fotelle deg at nydalen er ikke langt fra sentrum, mens sandvika er LAAAANGT fra sentrum[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg kan iallefall fotelle deg at nydalen er ikke langt fra sentrum, mens sandvika er LAAAANGT fra sentrum[8D]
Hehe.. Ok. [8D]

Hvor sentrum? Den Briskeby er jo rimelig sentral, kan ta trikken dit om du tar mot majorstua. Nydalen er jo her med meg, da bør du ta banen, 4 minutter unna tbanen. Har ikke vært inne i noen av dem da - men tror den Briskeby er en "klassiker2. Nydalen er nyere da.[:)][:)]

ORIGINAL: KathMor

Hvor sentrum? Den Briskeby er jo rimelig sentral, kan ta trikken dit om du tar mot majorstua. Nydalen er jo her med meg, da bør du ta banen, 4 minutter unna tbanen. Har ikke vært inne i noen av dem da - men tror den Briskeby er en "klassiker2. Nydalen er nyere da.[:)][:)]
Vi skal sov epå opera hotellet. Men så egentligt så hvis vi tar taxi så kan vi likegreit gå etter den plassen med best meny? [8D]

Mamma snakker om en indisk en som ligger ved mona lisa huset eller noe sånn? noen som har vært der og husker hva den heter?

Ikke hørt om jeg... Men skal du spise den sjangeren mat så går her! :

http://www.yayas.no/

Se på den i Vika og se på bilder (- rett bak Akerbrygge) Der er det så kul, og skikkelig GOD mat altså!!! [:D]

Åå det såg nam nam ut..
prøver å overtale de andre [8D]

Back
Topp