OSLO 10 JUNI!

KathMor

Forumet er livet
Da er det Landstreff i Oslo 10 juni + 11/12 juni

Her kan jeg jo hele tiden oppdatere!

Og vet ikke hva man tenker om hvor lenge? En helg eller Fredag til Lørdag?

Jeg har plass til overnatting her hos meg - Har ikke badekar til deg MeMyself - kan du ta til takke med oppblåsbar madrass på kontoret? [8D]

Da blir det tur ut? Spise først? Eller middag hjemme hos eks Buble før man kanskje tar en tur ut?? (Sorry om jeg husker feil og du IKKE sa det var en mulighet[8D])

Foreløpig så er det disse som kommer:

KathMor
Bubluzz
Tjukka
MeMyself
Shorty86
Medusa83
Schnuppa
Emma08

jepp jepp.. jeg er med så sant mannen er hjemme eller at jeg har barnevakt!!![:D][:D]

Weeee! Madrass er mer enn godt nok til meg! [:D] 

Hadde vært koselig med en hjemme-middag da.. (Ikke at jeg skal forlange noe altså![:-]) Men da kan jeg f.eks slenge meg nedpå sofaen litt, hvis jeg blir mett, og sånn.. [8D]

Må forresten sjekke med mannen først da, men regner med det skal gå fint.. [;)][:)]

Usikker om det bør bli fredag og lørdag, eller t.o.m søndag.. Hvis det blir hjem lørdagen, så må det nesten være litt utpå dagen, med tanke på fyllesyke og sånn.. [:-][8D]

JIPPI!!

Ja men da er det ikke noe mer eå diskutere da - MeMyself du sover på Madrass på kontoret [8D][:D]

Jeg synes og hjemmemiddag hørtes knall ut! Men må kanskje få godkjenning fra Bublizz først![8D] Dumt å ha middagen her med tanke på 2 barn, de kan jeg jo ikke få hivi ut, litt vrient å sende dem alene til krsand og [:-] hehe.. dumt man ikke bor nærme familie ...

*tenke litt*

kan hende jeg også må kræsje et sted.. hvis jeg ikke får tog hjem da men jeg kommer meg ikke helt hjem uten at noen henter meg.. men jeg er ikke så stor så jeg kan ligge i et hjørne.. [:D] hvis du har et hjørne og låne bort[8|][:)]

Så klart! Som sagt kan det være mann og barn er hjemme, men skal se om jeg kan finne på noe lurt noe... *gruble* Men skal alltids få til å legge en madrass på gulvet så klart! [:D][;)]

i værstefall finnes det hotell.. det blir bare litt dyrere[:D]

jeg er helt klart med på en girls night out[:D][:D]
blir det min siste kveld ute før jeg er gift[:D]

går jo ann å leie ett hotell rom, om det er flere som deler kanskje?? blir det ikke så dyrt[:)]

Ja så gøy! Det hadde du hatt godt av Emma08 - litt luft under vingene [;)][:D]

Ja er ikke alle steder som er ille dyre - man kan jo eks titte på haraldsheim (som er nyopppussa) og sånt! Skal titte litt på det jeg i morra, overnattingsmuligheter! Kan være det er flere Oslojenter som har plass [:D]

jaa[:D][:D] vi finner nok på noe, men denne gangen MÅ det bli noe av da[;)][:D]
ikke noe masse planlegging og mange Ja jeg er med, også blir det bare 2-3 stykker, så man dropper det[>:]

Før jeg legger meg vil bjeg bare si :

Dette dropper jeg ikke!!

Om det så bare er meg alene! Eller som tvinger med meg Bublizz og Tjukka så blir det bytur for August jentene - den kan jeg skrive under på jenter!!! [:)][:)]

Still in. Hvis jeg har råd til og ta meg fri på lørdag så drikker jeg og sover over hos søskenbarnet mitt. Hvis jeg må jobbe lørdag så kommer jeg edru og drikker alkoholfritt. [;)]

weeheeeee [:D][:D]

Jeg sier sjeldent nei til fest og moro.......soooo I'm in[8D]

ORIGINAL: Buble

Får du til barnefritt hjem hvor vi lager middag og vorser litt først?[:D] *blunke blunke blunke* [:D][:D] Og et rom til noen å låne bort? Her må vi lokke for alle penga [8D]

ORIGINAL: KathMor

Får du til barnefritt hjem hvor vi lager middag og vorser litt først?[:D] *blunke blunke blunke* [:D][:D] Og et rom til noen å låne bort? Her må vi lokke for alle penga [8D]

Skal sjekke det ut!!

ORIGINAL: KathMor

Skal sjekke det ut!!

VERY NAIS!!![:D]

Det får desverre ikke jeg til [&o] Så er det jo litt koselig å bare ha en lang og god middag hjemme, mere sosialt og det gjør det jo litt billigere for folk også. Spise og drikke litt før man går ut - hele fylla på by`n = dyrt [&:][8D][;)]

Oi! Blir det noe av, altså!! Jeg vil gjerne være med... Vi har dåp for Even 12. juni, og skal dessuten i utdrikningslag den helgen også, men slenger meg gjerne med LITT i alle fall, om det går greit???

ÅFFKÅÅÅÅRS!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp