Osis hårpulver!

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Noen som bruker det? Jeg bruker/brukte det... Elsker det, og hater det... Har en helt super innvirkning på sveisen min, meeeen det er jo så jævli vrient å få ut igjen. Må jo ha fem omganger med shampo før det er antydning til borte. Finnes det noe annet som funker like bra på tynt, flatt, elektrisk og rett hår? ;) 

Saltvannsspray i tørt hår som man blåser tørt med føner funker like godt eller bedre. Hårpudder er flott det, men kul umulig å få ut igjen.

Labambie skrev:
Saltvannsspray i tørt hår som man blåser tørt med føner funker like godt eller bedre. Hårpudder er flott det, men kul umulig å få ut igjen.

Æh, ja, helt umulig! Blir sprø! Men det er det eneste jeg har vært borti som ikke gjør at håret ser fett ut bl.a. 

Hvor får jeg kjøpt sånn spray da? Og hva slags merke er deT? 

MariSafari skrev:

Labambie skrev:

Æh, ja, helt umulig! Blir sprø! Men det er det eneste jeg har vært borti som ikke gjør at håret ser fett ut bl.a. 

Hvor får jeg kjøpt sånn spray da? Og hva slags merke er deT? 

Det finnes jo haugevis av forskjellige typer, min favoritt er Wella Ocean Spritz. Kjøpes hos frisør, 175 kr eller noe i den duren. Det viktige er jo at man har det i tørt hår, dynker hårrøttene og litt i lengder og så blåser det tørt igjen. Da får man sånn "svjosj". En annen ting er også Woll Shake fra Redken, der blir også håret ganske ullete med god volum.

Hold deg unna Define sin! Ble akkurat som tyggegymmi i mitt hår emoticon Synes Osis ikke er så vanskelig å få bort jeg da.

Back
Topp