Ortodent smokk...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Er det noen av dere som har hatt trøbbel med den?

Kjøpte for litt siden, men snuppa her ikke vært så glad i den. Men jeg fant ikke den andre i farta, så ho fikk den. men ved en tilfeldighet så jeg at ho stod med en del i hver hånd. ho sadde fått av den rosa tingen foran. bare flaks at ho ikke putta den i munnen... Burde jo være sikkre greier lissom... ble drit redd jeg... tenker på hva som kunne skjedd...[&:]

Thea vil ikke se den smokken engang ho.... Får håpe det var bare "din" det var noe feil me da, me tanke på at det er sikkert mange barn som bruker den... 

Ortodent meg midt i arselet. Jeg skal si deg en ting jeg, det er det største dritet jeg har vært borti [:'(] Bedre å slutte med smokken før de er konfirmanter enn å tvine den mannskjiten på stakkarene. Jeg testa den ut selv og kan ikke for mitt bare liv se for meg at det kan være behagelig. Min kar slengte den iallefall langt pokker i vold [:D]

prøvde helt fra fødselen av jeg. kom ikke på tale

ho vlle ikkje ha den da ho var liten, men tok den no uten problem...
skummelt at den foran datt av da[:o] må sjekke mine!

Har prøvd sikkert 15 forskjellige typer tutter til han, og Ortodent var den eneste som ble inne i munnen lengere enn 5 sekunder..  Men nå er han begynt å ta MAM, så nå tar han ikke Ortodenten lenger... Men han tok den i allefall [:D]

Har ikke prøvd den. Men du bør vel kontakte produsent eller forbrukerrådet eller noe. I tilfelle det er flere av de smokkene som er sånn. Er jo drit farlig. Ungene ligger jo med smokk uten tilsyn ofte, mener jeg....

Back
Topp