Orske itj! :(

Tror hun fant en film hun ønsket å se, men kom med noen tips likevel.
Takk for tipset! Liker å hjelpe til med slike ting :D
Bare hyggelig! Tenkte på deg med en gang jeg så dte hun skrev, og tenkte tipse henne om å spørre deg, men regnet med hun ville ha svar nå med en gang. Men så kom du plutselig :D det var tajming!

Jeg er 50% sykemeldt, og er i uke 13 i morgen. Ser ikke noe lys i enden av tunellen. Gleder meg til å bli meg selv igjen etterhvert, og ikke bare en zombi. Håper virkelig din form kommer seg. Høres ut som om du trenger ei sykemelding :)

Nå er jeg såååå møkka lei å ikke ha noe energi til å gjøre ting :'( sitter i bilen og skulle gått ut og sette igang arbeid med en kabel i en kum, men "æ orske itj!"
Jeg er trøtt. Det er kaldt.
Det er som at alt ork og vilje bare har forlatt meg. Jeg vil bare kos meg ned i sofaen eller ligge i sengen :(

Er 12+0 idag... Er det mulig at det blir bedre? Kan man ta nånn spesiell vitamin for å orke mere?
Som det er nå er det ikke sjans å arbeide100%, jeg får jo nesten ingenting gjort om dagene (skal begynne på 100% imorgen)

Føler veldig med deg, jeg har også hatt sånne dager.
Jeg fikk sjekket med blodprøver om jeg manglet noe, og jeg manglet både vitabmin B og D. Så nå som jeg får i meg det så går det oppover. Jeg er på jobb igjen med redusert, og er sliten igjen på ettermiddagene.
Håper det snart går over, og at du kan nyte graviditeten :)

Føler veldig med deg, jeg har også hatt sånne dager.
Jeg fikk sjekket med blodprøver om jeg manglet noe, og jeg manglet både vitabmin B og D. Så nå som jeg får i meg det så går det oppover. Jeg er på jobb igjen med redusert, og er sliten igjen på ettermiddagene.
Håper det snart går over, og at du kan nyte graviditeten :)
Takk :) jeg håper det jeg også. Skal ta blodprøver og når som helst, bare jeg tar meg dit. Må man be ekstra om å sjekke det eller inngår det i svangerskapsprøvene?

Takk :) jeg håper det jeg også. Skal ta blodprøver og når som helst, bare jeg tar meg dit. Må man be ekstra om å sjekke det eller inngår det i svangerskapsprøvene?
Til meg så tok legen de prøvene uten at jeg måtte spørre, men siden blodprøvene blir tatt etter legetimen så kan du nevne det for sikkerhetsskyld :)

Jeg ba om det spesifikt, så tok det i uke 9 ca. Ba om å få sjekke jern og vitaminer og alt som kunne gjøre meg så sliten.
Fikk ikke svar før seint i uke 10 da :P Men bedre seint enn aldri.
men måtte ha time hos legen fordi det er legen som må skrive rekvisisjon til hvilke tester som skal tas

Back
Topp