Orske itj! :(

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå er jeg såååå møkka lei å ikke ha noe energi til å gjøre ting :'( sitter i bilen og skulle gått ut og sette igang arbeid med en kabel i en kum, men "æ orske itj!"
Jeg er trøtt. Det er kaldt.
Det er som at alt ork og vilje bare har forlatt meg. Jeg vil bare kos meg ned i sofaen eller ligge i sengen :(

Er 12+0 idag... Er det mulig at det blir bedre? Kan man ta nånn spesiell vitamin for å orke mere?
Som det er nå er det ikke sjans å arbeide100%, jeg får jo nesten ingenting gjort om dagene (skal begynne på 100% imorgen)

Jeg venter på legetime nå, prøvd å jobbe 100% en liten stund. Men når man bryter sammen på jobben og sjefen lurer på om jeg ikke vil komme litt senere (eller prøver å sende meg hjem) så innser jeg at dette fortsatt ikke går.... Føler det som et nederlag å skulle ta sykemelding igjen, men har en ganske krevende jobb og kan ikke gå på halv tolv der heller...

Jeg også var helt vrak i uke 12 og 13, har kommet seg litt nå, men er fremdeles trøtt. Masse lykke til, det kommer seg forhåpentligvis etterhvert:)

Jeg venter på legetime nå, prøvd å jobbe 100% en liten stund. Men når man bryter sammen på jobben og sjefen lurer på om jeg ikke vil komme litt senere (eller prøver å sende meg hjem) så innser jeg at dette fortsatt ikke går.... Føler det som et nederlag å skulle ta sykemelding igjen, men har en ganske krevende jobb og kan ikke gå på halv tolv der heller...
Jeg skal til lege på torsdag, får se om vi må fortsette med sykemelding allikevel for det føles feil å ta ut lønn for 100% når jeg ikke presterer mer enn 50.... % :(

Haha, jeg var også et vrak i uke 11-12, nesten mest psykisk. Følte meg deppa og utslitt. Det endret seg kraftig og har hatt det supert i noen uker nå:)

Er helt vrak til tider jeg og... :o
Sender deg en god klem, og kan egentlig ikke si annet en at det kommer bedre tider... :)

Føler med deg. Har det også kjempetungt på jobben nå om dagen. Skulle egentlig begynne i 100% denne uka men fikk ny sykemelding på 50% hos legen. Jeg maktet rett og slett ikke å jobbe hele tiden med alle disse svangerskapsymptomene..Man må nok bare lytte til kroppen og krysse fingrene for en bedre tid snart :)

Sender deg masse gode tanker <3 Sliter med det samme selv, men er bare deltidsansatt. Tungt er det uansett.

Føler med deg! Har også null energi og er 12+0 på torsdag. Er så lei og gleder meg veldig til å få energi til å gjøre ting igjen. Blir veldig usosial og av dette. Er et ork bare å ta seg en dusj om dagen :-)

Føler med deg. Har det også kjempetungt på jobben nå om dagen. Skulle egentlig begynne i 100% denne uka men fikk ny sykemelding på 50% hos legen. Jeg maktet rett og slett ikke å jobbe hele tiden med alle disse svangerskapsymptomene..Man må nok bare lytte til kroppen og krysse fingrene for en bedre tid snart :)
Jeg har bestemt meg for å be om forlengelse på torsdag. Bestemmer bare selv at den får gjelde for onsdag og torsdag også. Men må vel ring å si ifra til sjefen at jeg fortsetter :P
De er vel ikke vanskelig på å forlenge sykemelding?

Jeg har bestemt meg for å be om forlengelse på torsdag. Bestemmer bare selv at den får gjelde for onsdag og torsdag også. Men må vel ring å si ifra til sjefen at jeg fortsetter :P
De er vel ikke vanskelig på å forlenge sykemelding?
Neida. Legen må bare fylle ut et nytt skjema for sykemelding med de nye datoene på :)

Du er ikke alene om å ikke orke.. Jeg orker fint lite selv om dagen! Angrer på at jeg gikk ned fra 40% til 20% sykemelding i forrige uke.. Må snart opp igjen tror jeg..

Forresten, du kanskje har noe filmtips til en jente på felles skravletråden? Hun ville vite om det gikk noe bra på kino nå :)
Tror hun fant en film hun ønsket å se, men kom med noen tips likevel.
Takk for tipset! Liker å hjelpe til med slike ting :D

Du er ikke alene om å ikke orke.. Jeg orker fint lite selv om dagen! Angrer på at jeg gikk ned fra 40% til 20% sykemelding i forrige uke.. Må snart opp igjen tror jeg..
Huff... Det er da så synd at vi skal måtta være så dårlig? Urettferdig :(

Back
Topp