Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
å skrive hær inne på torsdag.... Testen var negativ[:@]
Men tr e fortsatt ik å se....[&:]
Så en gang i neste uke blir d testing el blodprøve-testing om tr ik dukker opp snart![8|]
Uff da pippå [:(] Det var trist med den dumme testen. Håper blodprøven neste uke kan bekrefte at testen tok feil og er feilinformert! [;)]
Men uansett håper jeg det går bra med dere
Så dumt, vennen! Nå må du snart få et skikkelig svar altså! Enten TR så du kan komme igang med fryseforsøket eller så må blodprøven gi deg enda bedre svar... Regner kanskje med d bare er TR som er på utur nå jeg, når testen var negativ på torsdag. Blir bare sliten av å gå å håpe, så får man evt. heller bli veldig gledelig overrasket over det motsatte. Håper TR dukker opp hos deg i løpet av helga og at det blir full klaff når du da får komme igang med fryseforsøk! Heier på deg!!! [:)]
Tr skulle etter mine plander dukke opp torsdag 13/8 men så venta ej ei uke før ej testa,alså 20/8.
Lørdag22/8 våkna ej og hadde massiv mensmurring(har hadt litt mensmurring fra den 13)da tengte ej at nååå kommer tr,[8|]når ej kom på do var d ingen tegn t d så da tengte ej at da kommer tr iløpet av dagen.[8D]
Så i 18tida dubet ej av i stolen[:)] og når ej våkna var d samme mensmurringa, gikk ei stund før ej jekk på do,men var tr kommet? NEI!!!![8D]
Så ej rekna med at ej tar en heimetest i mårga når ej kommer heim(e me mamma og pappa no).
Så blir ej nokk t ringe t kvinneklinikken mandag-tirsdag for blodprøve om tr ik dukker opp for blodprøve.
E litt redd for at d kan være nokke gale.[:'(]
Så akkurat no har ej litt blanda følelsa.... Enten kan tr komme no ellerså kan ho bare holde sej langt unna i mange mnd......[;)]