Orker så lite

Qvini

Glad i forumet
Uff a meg! De siste ukene blir jeg sliten med en eneste gang! Idag får jeg besøk av min mormor og tante, de har aldri vært her hos meg før (til tross for at jeg har bodd her over ett år) men jeg vil jo stille med et ryddig og rent hus! Men blir døds svett av ingenting og må ta hundre små pauser hele tiden! Akkurat nå etter å ha slått litt nytt liv i putene mine i sofaen, føles ut som jeg har sprunget maraton etter å ha gjort det!

Andre som blir slitne av små ting nå eller?

Uff a meg! De siste ukene blir jeg sliten med en eneste gang! Idag får jeg besøk av min mormor og tante, de har aldri vært her hos meg før (til tross for at jeg har bodd her over ett år) men jeg vil jo stille med et ryddig og rent hus! Men blir døds svett av ingenting og må ta hundre små pauser hele tiden! Akkurat nå etter å ha slått litt nytt liv i putene mine i sofaen, føles ut som jeg har sprunget maraton etter å ha gjort det!

Andre som blir slitne av små ting nå eller?
Tviler på at du er alene!

Her kommer det veldig an på dagsformen, men ja - helt enkle og triviale ting blir veldig slitsomme.

Følte meg som en helt etter å ha støvsugd her om dagen. Og ting som å jogge opp trappen (som vanligvis er null problem) er nå nærmest umulig - uten at jeg ligger langflat på toppen etterpå..

Ja, jeg blir fort sliten jeg også. Har du tatt noen blodprøver i det siste? Kan være verdt å sjekke jernlageret, tenkte jeg skulle det om ikke så lenge.

Men tar pauser, det hjelper :) eller et glass cola zero, så orker man en økt :hilarious:

Jeg var sånn fram til uke 20-22 ca. Mye kvalm fram til uke 13-14 i tillegg.
Men nå er formen svært bra faktisk.:) bekken er bedre og jeg orker masse.:) jobber 100% også. Nyter det for det kan vel endre seg igjen.:)

Jeg blir sliten av ingenting! Begynner på jobb igjen neste uke etter to mnd som sykemeldt, og gruer meg masse. I dag ble jeg sofaliggende etter 2 timer med pakking (flytter), og vaktene mine er jo på 7-8 timer..

Er slik her å, blir sliten og tungpusetet av svært lite. Bare det å gå opp trappa te 2 etage gjør at man er sliten.
Jeg tar bare pauser og prøver å planlegge dagene :)

Ja, energien er langt fra på topp - og blir veldig fort andpusten!
Har forsåvidt mer energi nå enn i første trimester, men bekkenet er vondt og bremser meg endel i tillegg til manglende energi (sånn fra min normale mengde energi altså :P )

Jeg blir veldig fort sliten og må ta pauser når jeg holder på med "småting" som å rydde hjemme og slikt. Mye opp og ned/bøye seg for å plukke opp ting osv. Mens jeg kan gå flere timer på tur i ulent terreng/fjelltur uten å bli i nærheten av like sliten! Jeg syns derimot det er mye verre å gå tur på flat mark. Føler magen blir så mye tyngre og større da, som om han legger seg så langt frem som det går :p Hehe!

Back
Topp