Orker ikke mer....

Nullenusken

Forumet er livet
Er så sliten....
Føler jeg sitter i koma her.... Gubben har besøk, og jeg hører pratingen bare som en blur....
Begynner på puregon til onsdag, men akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre....
Gleder meg ikke til noe lengere....
Har vel egentlig bare gitt opp alt, og er bare helt matt....
Noen flere som har det sånn????

Jeg skal til utredning for fibromyalgi i morgen, og gruer meg, for jeg er ikke sånn jeg vanligvis er....
Er jo enda mer sliten nå enn jeg vanligvis er, og fibromyalgi er jo faktisk et utmattelsessyndrom!!!
Frykter å få feil diagnose, eller ingen diagnose i hele tatt.....

Jeg orker ikke mer av dette her....
Men tror dere legen vil akseptere å sykemelde meg nå og frem til etter testing??? Det blir jo nesten to måneder....
Nei, jeg må vel holde ut på jobb... har heldigvis 2-3 fridager i uka fremover, så er ikke sååå ille....

Jeg kjenner på meg selv at man får så store forventinger til hele dette opplegget, man tenker og analyserer alt og det sliter en ut til slutt. Man møter en vegg innimellom, og hvertfall om man har en sykdom utenom også. Håper du kommer deg gjennom det og at premien er vel verdet det [:D]

Uffda[&o]

Vet du, jeg tror faktisk legen din vil sykemelde deg når du er så sliten som du er nå.
Jeg syns faktisk du skal ringe legen og forklare alt (h*n vet vel kanskje alt allerede?), så tror jeg virkelig ikke det blir noe problem.. Du gjør sikkert ikke en så god jobb som vanlig heller, hvis du er heelt i koma..

Stå på, Nullenusken - prøv å tenke at det er verdt det i det lange løp[:)]

*God klem*

ORIGINAL: fano

Jeg kjenner på meg selv at man får så store forventinger til hele dette opplegget, man tenker og analyserer alt og det sliter en ut til slutt. Man møter en vegg innimellom, og hvertfall om man har en sykdom utenom også. Håper du kommer deg gjennom det og at premien er vel verdet det [:D]

Faktisk så hverken tenker eller analyserer jeg ikke i hele tatt! Merkelig til å være meg... haha...
Jeg har rett og slett vært så utmattet siden dag 2 på synarela, så hos meg er det en bivirkning.....

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Uffda[&o]

Vet du, jeg tror faktisk legen din vil sykemelde deg når du er så sliten som du er nå.
Jeg syns faktisk du skal ringe legen og forklare alt (h*n vet vel kanskje alt allerede?), så tror jeg virkelig ikke det blir noe problem.. Du gjør sikkert ikke en så god jobb som vanlig heller, hvis du er heelt i koma..

Stå på, Nullenusken - prøv å tenke at det er verdt det i det lange løp[:)]

*God klem*

Legen min var kjempeklar på at jeg kunne bli sykemeldt når jeg ønsket da jeg søkte osv... men tror du ikke legen min presterte å pensjonere seg 1.mai?????
Så nå har jeg fått en ny lege som jeg aldri har møtt før, og jeg aaaaaaaaaaner ikke hvordan h*n er i forhold til syn på sykemeldinger, prøverør osv.....
Tror jeg blir enda mer knekt om jeg ber om sykemelding og får avslag... Venter heller til jeg begynner rugingen og KREVER sykemelding da....

Ånei, bivirkninger må være no dritt [:'(] Jeg er heldig og har sluppet unna alt det der, heldigvis. Håper det blir bedre da [:)]

Kanskje den gamle legen har skrevet noe notater i journalen din vettu[:)]

Ellers så tror jeg nok de fleste leger vil være ganske forståelsesfulle i forhold til hele prosessen - det burde de i alle fall!

Håper det ordner seg for deg, og at du føler deg bedre når du begynner med sprøytene til onsdag[:)]

kansje du trenger en liten pause?jeg er også under utredningen for revmatiske sykdommer,og har vært kjempe sliten av alt.orket rett og slett ikke mer ivf og har tatt et valg om og vente i hvertfall et år og kansje et ikke blir noe mer i det hele tatt.men jeg har en gutt,og kan skjønne alle som har lyst og oppleve og bli mamma.uansett så syns jeg du skal få en sykemelding,tror kroppen din trenger ro og hvile.masse lykke til videre[;)]klem

Huff... synes synd på deg :/ kjedelig å være slik :/

Har selv fått diagnosen fibromyalgi :(
ikke noe godt,men liksom greit å få en diagnose når man har mye vondt og er sliten...

Håper det går bra med deg :)

Varm klem...

ORIGINAL: fano

Signerer denne!!!!!

Huff snuppa, ikke kjekt naar man moeter veggen.

Jeg er sikker paa at den nye legen har forstaaelse for situasjonen din. Oensker deg lykke til og sender deg en klem jeg

Back
Topp