(Har en annen bruker her inne, men velger å vere anonym mtp ungene)
Ting går bare nedover enn oppover for meg.
Den siste uka har jeg tenkt.. Tenkt mye.. Hvor lett det bare ville blitt å tatt min eget liv, men hvor vondt det vil være for mine pårørende.
Orker ikke at mine barn skal leve med den skammen over å ha en mor som tok sitt eget liv..[:(]
Veit barna mine trenger meg mere enn alt. Og at for de er jeg hele verden.. Men for de er jeg ikke lenger en "god mor".. Klarer ikke føle noe for dem lenger.
Herregud, hvilken mor er jeg som ikke føler noe for barna sine lenger? [:(][:(] Jeg elsket dem jo fra den dagen de ble født og fram til for 6 mnd siden.. Hvor livet bare raste sammen..
Jeg ønsker de bare godt, og vil ikke de skal ha det vondt.. Har aldri vert stygg mot de på en fysisk måte. Men en mor som bare vil sove, gråter mye, og som ofte er sint og frustrert er ikke bra for de.. [&o]
Er ikke bare for barna jeg ikke føler noe.. Er for alt.. Føler ingenting..
Jeg trenger hjelp og VIL ha hjelp..
Hvordan jeg kan ha latt det gå så langt som dette aner jeg ikke.
Hver dag ett påklistret smil, og har latt alle rundt meg tro jeg er lykkelig...
Mens inni hode og kroppen er alt bare kaos og vonde tanker.
Denne helgen hadde jeg planlagt å vere alene, borte fra alle og ingen..
Men etter å ha brutt sammen for bestevenninna mi, fikk hun meg til å bestille time til legen asap.. For jeg veit jeg er syk, alvorlig syk.. Jeg veit jeg trenger hjelp. Og mtp barna er jeg villig til å ta imot all den hjelpen jeg kan få.
Vil få livet mitt og følelsene tilbake og være den moren ungene mine fortjener.
Men med hjelp, og min egen vilje skal jeg kjempe livslysten tilbake..
Ting går bare nedover enn oppover for meg.
Den siste uka har jeg tenkt.. Tenkt mye.. Hvor lett det bare ville blitt å tatt min eget liv, men hvor vondt det vil være for mine pårørende.
Orker ikke at mine barn skal leve med den skammen over å ha en mor som tok sitt eget liv..[:(]
Veit barna mine trenger meg mere enn alt. Og at for de er jeg hele verden.. Men for de er jeg ikke lenger en "god mor".. Klarer ikke føle noe for dem lenger.
Herregud, hvilken mor er jeg som ikke føler noe for barna sine lenger? [:(][:(] Jeg elsket dem jo fra den dagen de ble født og fram til for 6 mnd siden.. Hvor livet bare raste sammen..
Jeg ønsker de bare godt, og vil ikke de skal ha det vondt.. Har aldri vert stygg mot de på en fysisk måte. Men en mor som bare vil sove, gråter mye, og som ofte er sint og frustrert er ikke bra for de.. [&o]
Er ikke bare for barna jeg ikke føler noe.. Er for alt.. Føler ingenting..
Jeg trenger hjelp og VIL ha hjelp..
Hvordan jeg kan ha latt det gå så langt som dette aner jeg ikke.
Hver dag ett påklistret smil, og har latt alle rundt meg tro jeg er lykkelig...
Mens inni hode og kroppen er alt bare kaos og vonde tanker.
Denne helgen hadde jeg planlagt å vere alene, borte fra alle og ingen..
Men etter å ha brutt sammen for bestevenninna mi, fikk hun meg til å bestille time til legen asap.. For jeg veit jeg er syk, alvorlig syk.. Jeg veit jeg trenger hjelp. Og mtp barna er jeg villig til å ta imot all den hjelpen jeg kan få.
Vil få livet mitt og følelsene tilbake og være den moren ungene mine fortjener.
Men med hjelp, og min egen vilje skal jeg kjempe livslysten tilbake..
stor klem!!