Originale bryllupsgaver?

Skravlemor

Elsker forumet
Noen som har gode tips til en original bryllupsgave? gjerne flere små ting. litt usikker på pris også, er til et vennepar, tips til det også?

Jeg tovte  et sitteunderlag for to til tante og onkelen min. Med et rødt hjerte på... har ikke bilde av det... men sånn 1-2 cm tykt og laget av tovet ull

Pengetre i en tøff vase......

Sett en trollkvist i en tøff keramikkvase, legg litt silkepapir eller noe rundt. Brett femtilapper som blader og fest på greinene. Legg kronestykker eller femmere rundt kvisten, oppå papiret som jord[:D]

Ang pris tenker jeg 500-1000 kommer an på hvor gode venner dere er!

Vi fikk ett bilde som kusina mi hadde malt selv,med 2 ringer som gikk i hverandre,DET syns jeg var den fineste gaven vi fikk[:)]

så veldi orginal er de kanskje ikke men vi gav et venne par av oss  en korg men vin, ost, frukt, sjokolade, olje, lys, osv..  og to stettglass hvor jeg malt på navne til brudepare og datoen de giftet seg på[:)]

ORIGINAL: Tutta 86

så veldi orginal er de kanskje ikke men vi gav et venne par av oss  en korg men vin, ost, frukt, sjokolade, olje, lys, osv..  og to stettglass hvor jeg malt på navne til brudepare og datoen de giftet seg på[:)]

har tenkt på noe sånt faktisk, med en årgangsvin som er best om 5-10 år eller noe. litt fremtidsrettet[;)] men er vanskelig. vil jo gjerne at de skal bli kjempefornøyde begge to[:)]

Back
Topp