Orgsame dillema...

min engel

Forelsket i forumet
Er det noen som vet om det er farlig å få orgasme i rugeperioden??
Jeg er litt rar, fordi eg drømmer om se og våkner av at eg har orgasme ....
.
Dette har skjedd på 2 av innsettingene mine og det er  ca en uke etter innsetting av egget..
Skjønner ikke noe, men ikke det at det er et problem egentlig,
men er bare redd for at sammentrekkningene i livmoren er negativt for festing av egget.

Eg fekk beskjed om å ikkje ha sex i 2 uker etter innsettingen,men etter det var det fritt fram;)
  Har og lest litt om det på nettet og der sto det at orgasme faktisk va bra for å redusere stress og anspenthet:-)  Lykke te i rugetida:) Eg fekk satt inn 2 egg og fekk positiv test for 2 uker siden:))))

Vet ikke ang orgasmen. Men ville jo tro at det ikke gjør noe. Men samleie, som man ikke drømmer om da ;),  bør man ikke ha pga infeksjonsfare. De 2 første ukene etter innsett...

Jeg har jo hørt/lest at det er bra siden da blir blotilførsel til livmora ekstra god ;)
Forresten - Lutinus som man tar som progesteronstøtte har kramper i livmora som bivirkninger....da kan jo ikke være så gale med orgasme heller.

Vil ikke tro det er noe problem nei Vi fikk beskjed om å leve som normalt etter innsett og hadde sex flere ganger, og egget festet seg det

Noen dager etter innsett våknet jeg av skikkelige vonde kramper nederst i magen etter å ha fått orgasme i søvne. Det fortsatte å skje omtrent hver dag til jeg var 7-8 uker på vei eller noe sånt. Så her var det bare et positivt tegnemoticon

Back
Topp