orgasmehjelp

panterinnen

Gift med forumet
Hva kan jeg gjøre for å få til å få orgasme med kjæresten????
Planlagt sex i dag...hehe... skal ta på meg noe overdevent sexy og gjøre han gal, men jeg vil ha orgasme...
Så jenter, hva gjør dere egentlig???? eller er det bare mannen som gjør noe og i tillfelle hva gjør han????

(passet dette temaet bast??[:D])

jeg får alltid orgasme.....[:D] (bank i bordet)
eller på musa...hihi
øvelse gjør mester vettu[:D]

man kan jo som sagt lage til litt romantisk med lys og rolig musikk....
man kan oxo hjelpe seg selv litt oxo vet du....[;)]

klem

Hos oss fungerer ikke dette med planlagt sex! Det blir stivt og ikke så godt! Så slapp av å la det hele gå av seg selv kanskje... Noen mener jo at det er veldig okey da med planlagt sex...

Lykke til å kos deg i allefall!!!

Prøv ut ulike stillinger, og fortell han når du blir stimulert mest....
Laaaangt forspill hjelper ofte, da får en tid til hengi seg helt...
Får alltid orgasme jeg *fnis* men om min sambo merker at den sitter litt langt inne hopper han ofte litt av og hjelper litt til men fingrene, da tar det ikke lang tid HEHE

er jo bare planlagt fra min side... han klager støtt og stadig om at han aldri år seg noe.. så det skal han ammen meg få i dag [:)] merker det kiler nedentil...hahaha...

ja, jeg får vel hjelpe litt til selv og gjøre det litt romantisk rundt meg!!
vi får bare holde på en stund.. kan jo bli spennende...

hahahha kanskje det bast [:D][:D]

Variasjon er stikkordet! Ha sex andre steder enn på soverommet. Ta på noe lekkert undertøy (gjerne noe med fransk åpning så dere kan beholde det på hele tiden). Demp belysningen litt. Bruk tid på forspillet, eller hvis stemningen tillater det kan dere ta hverandre brått og rått!![:D]
Hjelp til selv ved å stimulere klitoris med fingrene eller gjerne med noe som vibrerer! Hjelpemidler er gøy! [:)] Ta styringen, sett eller legg deg oppå ham og styr hvor langt inn du vil ha ham, vinkelen og rytmen selv. Hvis dere begge synes det er greit (spør alltid på forhånd) kan du godt binde ham forsiktig fast slik at du kan ta den hele og fulle styringen en stund.

PS: Oralsex fungerer veldig bra for oss. Spesielt er det helt fantastisk når han suger hele klitoris fast!

okei.. men problemet mitt er at jeg har et anstrengt forhold til musa mi.. hater hele dritten faktisk... så har store problemer med at munnen hans skal lime seg fast der nede, noe han synes er kjipt da han ikke har noe anstrengt forhold til den. Han elsker den faktisk...

men ja.. må se på tv3 i kveld. kanskje jeg får noen tips om forskjellige ting...

HAHA... ja den var morsom gitt. Lett å ha sex andre steder enn på soverommet, når man har en 17 åriing boende i samme hus... ikke er han mye borte heller. Heldig dere som kan ha andre steder enn bak den døra. Hadde det før han flyttet inn, men det begynner å blli en stund siden!!!

PANTERINNEN!

Du må IKKE gjøre deg ALTFOR sexy! Da kommer han bare med èn gang! Ikke la han vite at du har planlagt sex heller. Planlegg heller for deg selv. Plag deg litt også før dere skal til pers. (gå på do og scratch litt på musa) Så er du SKIKKELIG klar for orgasme!

MASSE lykke til fra meg![;)][;)]

PS: Jeg liker heller ikke altfor planlagt sex, og blir skikkelig flau på min kjæres vegne når han sier at han vil elske med meg.. Er ikke av den typen.. Må ha det mere spontant.. Hihi![;)][;)]

Back
Topp