Orgasmefødsel

Nica_

Glad i forumet
Mailykke <3
Har sett denne teaseren på tv så mange ganger nå at nå må jeg bare nevne det her... jeg klarer ikke for mitt bare sinn å se for meg at jeg skulle fått orgasme under fødselen, å jeg har født to ganger, så jeg vet hva jeg snakker om for egen del! Komplett umulig rett og slett! Og det virker jo som hun Johanna tror at man kan bestemme seg for NÅR man skal få denne orgasmen!

Ære være de som evt klarer å få orgasme under fødsel da... mye heller det... men nei, kommer aldri til å skje!

Kremt... Tror ikke en orgasme hadde vært noe prioritering under fødsel... Da holder jeg meg heller til mange orgasmer iløpet av svangerskapet for å trene opp musklene!

Har egentlig ingen tro på orgasmefødsel, men du har jo de som tenner på smerte og :/ jeg kommer hvertfall aldri til å til å klare å få orgasme i en slik situasjon :/

Orgasme er det siste jeg tenkte på eller følte forrige gang!!

Vet ikke hva jeg går til med fødsel, men har ikke trua på at orgasme er det jeg kommer til å oppleve :P

Jeg har født 4 og det har vert så langt fra orgasme som det går ann å komme...

besnik skrev:

Signerer.... selv om jeg så langt bare har født to...

MamsTW skrev:
Kremt... Tror ikke en orgasme hadde vært noe prioritering under fødsel... Da holder jeg meg heller til mange orgasmer iløpet av svangerskapet for å trene opp musklene!

Absolutt ingen prioritering... men kunne jeg byttet smerten med det så... ja takk!!! Sistemann var ett sant hel... å få ut rett og slett!

besnik skrev:

Som om jeg skulle sagt det selv! Nå har ikke jeg sett denne teaseren selv, men om ei sier at man kan bestemme seg om/når man skal få orgasme under fødsel... da tenker jeg bare; kan ikke tenke meg en særlig mer upassende situasjon å få orgasme i! Men det er min mening... ;)

Hallo det er en fødsel, ikke en seksuell senanse...du skal få noe STORT ut av musen, og ikke inn i den..! Du har smerter..du har vooondt, du kjenner underlivet eksploderer...
Ser virkelig ikke hvordan det er mulig...og blir i mitt hodet HELT KOMPLETT feil med orgasme under en fødsel. Det blir virkelig å blande kortene, og blir helt helt FEIL! 

Ææææææ! Nei æsj...

"Mamma, hvordan var det da du fødte meg".
"Jo nå skal du høre gutten min, det var helt orgasmisk"

FEIL!

Lykkeliten_84 skrev:
Hallo det er en fødsel, ikke en seksuell senanse...du skal få noe STORT ut av musen, og ikke inn i den..! Du har smerter..du har vooondt, du kjenner underlivet eksploderer...
Ser virkelig ikke hvordan det er mulig...og blir i mitt hodet HELT KOMPLETT feil med orgasme under en fødsel. Det blir virkelig å blande kortene, og blir helt helt FEIL! 

Ææææææ! Nei æsj...

FEIL!

Hehe... Må le litt;D Fantastisk skrevet!! Er sååå enig!

frøken ! skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Ææææææ! Nei æsj...

FEIL!

Er jo fakta, det skal ikke være noe orgasmisk med en fødsel! Greit du stønner og lager lyder som kan minne en om helt andre aktiviteter, men å faktisk oppleve å få en orgasme mens du føder??? 

Jeg hadde blitt sååå flau, er nesten værre en å drite på seg under en fødsel, eller på lik linje emoticon

Nica_ skrev:

besnik skrev:

Signerer.... selv om jeg så langt bare har født to...

Lykkeliten_84 skrev:

frøken ! skrev:

Lykkeliten_84 skrev:

Ææææææ! Nei æsj...

FEIL!

Er jo fakta, det skal ikke være noe orgasmisk med en fødsel! Greit du stønner og lager lyder som kan minne en om helt andre aktiviteter, men å faktisk oppleve å få en orgasme mens du føder??? 

Jeg hadde blitt sååå flau, er nesten værre en å drite på seg under en fødsel, eller på lik linje emoticon

Hahaha, men ja helt enig igrunn... bortsett fra at den smerten kunne jeg nesten byttet med hva som helst!

Er alltid et tema i slike forum. Men jenter. Jeg kan underskrive at man absolutt kan få en orgasme under fødsel. Og for de som tror det ligger noe SEKSUELT bak den orgasmen, skjønner lite av kroppens funksjoner. Jeg er i mitt fjerde svangerskap, og opplevd en fødsel som foreløp seg 100% naturlig, og to som ble ks eller satt i gang. I den helt naturlige fikk jeg en orgasme under utpress. Dette skapte en helt annen drive til å presse og det var det MEST smertelindrende jeg har vært borti.

Jeg unner alle en slik opplevelse, og syntes synd i alle som føler det er noe man skal skamme seg over eller forbinder det med noe seksuelt. Lykke til med fødslene damer!

Godt at noen kan svare på dette ut fra erfaring :) 
Jeg klarer bare ikke helt å se for meg hordan det er mulig... for noe så jæ... vond har jeg aldri vært borti, og orgasme er vel det jeg var lengst unna akkurat da!
Men som jeg skrev over her, så ville jeg gjerne byttet :)

Angigrl skrev:
Er alltid et tema i slike forum. Men jenter. Jeg kan underskrive at man absolutt kan få en orgasme under fødsel. Og for de som tror det ligger noe SEKSUELT bak den orgasmen, skjønner lite av kroppens funksjoner. Jeg er i mitt fjerde svangerskap, og opplevd en fødsel som foreløp seg 100% naturlig, og to som ble ks eller satt i gang. I den helt naturlige fikk jeg en orgasme under utpress. Dette skapte en helt annen drive til å presse og det var det MEST smertelindrende jeg har vært borti.

Jeg unner alle en slik opplevelse, og syntes synd i alle som føler det er noe man skal skamme seg over eller forbinder det med noe seksuelt. Lykke til med fødslene damer!

Jeg tror ikke man kan velge det slik dere kanskje oppfatter det. Men, som sagt, når alt gikk naturlig, så ordnet kroppen det meste selv. Ingenting var forstyrrende og kroppen presset selv og jeg hadde vel 0 kontroll på noe. Uansett. Jeg vet ikke helt hvordan forklare det, annet enn å referere til første gang man har samleie. (gitt at det er under samtykkede omstendigheter, og uten press). Man er ikke stor nok til en penis heller. Så det kan gjøre fryktelig vondt. Men, tar man det rolig, vil man kjenne et veldig behag ved å bli åpnet. Akkurat det gjør det seksuelt. MEN, behaget er der for at man skal kunne og ønske å gjennomføre samleie, slik at man kan reprodusere og formere seg.

Samme behaget, gange 10, skjedde da kroppen min begynte å presse første gang jeg fødte. Og det var absolutt ingenting ved det behaget som gjorde meg seksuelt opphisset. Men, det var såpass behagelig at det føltes ut som babyen gled ut. Noe som absolutt ikke var tilfelle. Så alle veer og slik var et helvete, men selve utpresset var kun en stor behagelig lettelse.

Dette skjedde ikke når jeg ble satt i gang, men da følte jeg ikke at kroppen jobbet så godt selv. For den jobbet mye i mot igangsettelsen. Det å presse da var som å føde en baby ut av et nøkelhull. Så tror det går mye på hvor mye man stoler på kroppen og hva den kan gjøre selv. Ikke minst, at kroppen SELV startert prosessen.

Det er nå mine tanker rundt det. Så om kroppen ikke startet av seg selv i denne runden og jeg må settes i gang for en eller annen grunn, så skal jeg velge ks. Selvom det er det som har vært nederst på min ønskeliste alle de 3 andre gangene.

Back
Topp