Jeg tror ikke man kan velge det slik dere kanskje oppfatter det. Men, som sagt, når alt gikk naturlig, så ordnet kroppen det meste selv. Ingenting var forstyrrende og kroppen presset selv og jeg hadde vel 0 kontroll på noe. Uansett. Jeg vet ikke helt hvordan forklare det, annet enn å referere til første gang man har samleie. (gitt at det er under samtykkede omstendigheter, og uten press). Man er ikke stor nok til en penis heller. Så det kan gjøre fryktelig vondt. Men, tar man det rolig, vil man kjenne et veldig behag ved å bli åpnet. Akkurat det gjør det seksuelt. MEN, behaget er der for at man skal kunne og ønske å gjennomføre samleie, slik at man kan reprodusere og formere seg.
Samme behaget, gange 10, skjedde da kroppen min begynte å presse første gang jeg fødte. Og det var absolutt ingenting ved det behaget som gjorde meg seksuelt opphisset. Men, det var såpass behagelig at det føltes ut som babyen gled ut. Noe som absolutt ikke var tilfelle. Så alle veer og slik var et helvete, men selve utpresset var kun en stor behagelig lettelse.
Dette skjedde ikke når jeg ble satt i gang, men da følte jeg ikke at kroppen jobbet så godt selv. For den jobbet mye i mot igangsettelsen. Det å presse da var som å føde en baby ut av et nøkelhull. Så tror det går mye på hvor mye man stoler på kroppen og hva den kan gjøre selv. Ikke minst, at kroppen SELV startert prosessen.
Det er nå mine tanker rundt det. Så om kroppen ikke startet av seg selv i denne runden og jeg må settes i gang for en eller annen grunn, så skal jeg velge ks. Selvom det er det som har vært nederst på min ønskeliste alle de 3 andre gangene.