Orgasmefødsel? wtf??

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Svippa innom "Johanna-Prosjekt baby" på TLC å der snakka hu om d tittelen på tråden teseie..
Altså, ka i all videste verden e d der for någe nymotens greier?

Nå e nok eg ganske gammeldags. Litt mer gå inn, trykk ut. Ferdig... Ikkje någe badekar å greier her...

Men Orgasmefødsel? Ka i alle dager..... Hehehehe... Huff, litt for komisk for min del....

blir komisk for meg og...At det skal være deilig å føde liksom...Skal prøøve å la være å bli provosert:-) Men har hørt (fra alternative folk riktignok) at joda, orgasmefødsel kan forekomme med den "rette" innstillingen.

Er gammeldags jeg og..og tenker: Det høres litt uverdig ut å få orgasme mens lillegull kommer til verden..? Tipper både mann og jordmor hadde syntes det var rimelig kleint om jeg skulle ligge der å "komme" midt i det jævligste/vakreste øyeblikket som finnes....

Hver sin smak... Synes faktisk det er upassende og vulgært.
Seksuell tenning og orgasme er vel omtrent det siste jeg tenker på (og VIL tenke på) i forbindelse med fødsel!

Ha ha!

Jeg tror en fødsel kan starte med en orgasme men ikke ende i en!

Ha, ha, det hørtes bare sært ut. Jeg har i hvert fall aldri vært lengre fra en orgasme som under fødslene mine, og tror ikke jeg hadde funnet den rette innstillingen uansett hvor mye jeg hadde lett.

Hehe. . Er enig i at graviditet starter med en og at fødselen gjærne starter med en.. men ikke gu om d endte i någe orgasme når eg fødte sist.. å ærlig talt.. ska man liksom ligge der å ehm ja mens mann og jordmor står å ser på... Hehehe. .. nei huff. ...

Hehehe min forrige fødsel startet med en orgasme og jeg er ikke så veldig gammeldags. Jeg syntes ikke seksualitet er noe vulgært og jeg syntes det er en helt naturlig del av det å være kvinne/menneske også når man er gravid. Men orgasme fødsel synte jeg vel kanskje er en smule optimistisk :-) Jeg så ikke den episoden på tv, men jeg har en dvd som heter orgasmic birth hvor du får se en dame som får ikke mindre enn to orgasmer mens hun trøkker ut ungen, det var bare helt sinnsvakt sært! Men for all del, jeg hadde ikke takka nei :-) Sånn utover den scenen er det en ganske så bra film altså, hvis man vil vite litt mer om fødsler uten smertelindring :-) Men da må man tåle litt batikk og panføyter...

Haha, enig i at de to opplevelsene ikke hører heeelt sammen ja... Nå har ikke jeg født før altså, men ser ikke for meg det går som hånd i hanske med orgasme?!? ;-)

Back
Topp