Orgasme???

x1xPastella

Forumet er livet
Får man sterkere orgasmer av å være gravid?
Hadde min beste orgasme på gud veit hvor lenge i natt!!! Og Urinveidinfeksjonsprøven i dag var negativ. Og legen smilte lurt når han sa det... hmmm begynner å lure jeg med disse kjempeømme brystvortene og stølheta i bekkenet. Sambo mener puppene har vokst å!
Jeg vet jo at jeg hadde to egg for snart 2 uker siden... hmmmm

Jeg takler ikke denne ventetiden til neste testing... Skal ta blodprøve for å sjekke progesteronet på torsdag...

Er jo skikkelig forkjøla, kanksje det er noe med det[;)]
HEHE sa det i går at jeg trur jeg må være sjukere oftere... hehehehehe

Jeg har lest at for noen kan orgasmene bli sterkere under svangerskapet, på grunn av at man hele tiden er mer hoven (blodfylt). Jeg har merket det selv også, leppene og alt "utstyret" mitt er litt større og mer hovent enn vanlig! [;)]

Vet ikke helt om jeg har fått sterkere orgasme av å være gravid, men må innrømme at lysten har økt betraktlig etter at jeg ble gravid. Glad for det jeg får uansett grunn jeg.[:)]

Så bra Pondus! Her har sexlysten økt betraktelig siste periode... Og det er jo bare kjemebra!!!

Krysser bare fingrene for at bekkenet mitt ikke blir så ille som sist gang. Da blir det lite nytelse her i gården[:(]

Hva skjedde sist?

jeg har aldri hatt så god sex som sist jeg var gravid da var det hvertfall en mann i bildet å han fikk gjennomgå fikk så mye sterkere sexlyst enn hva jeg pleier...
denne gangen er det ikke noen mann å få no av så jeg får bare holde meg men jeg kjenner lysta er på topp å da også i forhold til orgasmer jeg er nå hvertfall mye mer følsom under svangerskapet!!!

Fikk bekkenløsning for fullt, så det var ikke en eneste stilling som var behagelig. Måtte avstå helt fra sex. Men det skal jo også sies at siden jeg hadde så vondt var ikke akkurat sex det som opptok hjernen mest.

Så nå tar vi alle sjansene vi har i tilfelle det slår ut igjen, da har jeg ihvertfall minnene.[;)]

Jeg får orgasme hver gang, men om den er sterkere enn vanlig, det tror jeg ikke.

Men like deilig[:D][:D]

Jeg synes orgasmene er mye kraftigere.. Å det kan gjerne komme flere etter hverandre også.. Slik var det ikke før! Men jeg klager ikke jeg[:D]

Back
Topp