Orgasme

Jeg hadde det også sånn med første. Det ble litt bedre når livmora kom opp fra bak skambeinet (vet ikke hvorfor) men så ble det igjen litt ubehagelig/rart når magen ble stor. Kjenner det litt nå også, men mest etterpå, som murring.

Er jo egentlig ikke så rart da; livmora trekkes jo sammen når man får orgasme, og nå er den full av masse aktivitet og hormoner og økt blodgjennomstrømning. Er ikke så underlig om det føles annerledes liksom :p
 
Crinone er progesteron tilskudd , som man trenger for å klare å beholde spiren .. altså jeg har totalt svikt av dette og må derfor ta vaginal krem 2 ganger daglig av dette for å opprettholde progesteron i kroppen min..
Dette må jeg ta frem til uke 12, da overtar livmoren min oppgaven helt sikkert ;)

Dersom man f.eks har mistet mange ganger, eller har lutealfase på under 10 dager, kan dette tyde på progesteron mangel..

Crinone 2 ganger daglig, ser ut som vått avis papir nedentil hehe.. eller guttas ost hahahaha Hahaha :p
Må derfor bruke bind daglig frem til uke 12.. Men det er også helt ok, da lille bøllefrø er mer enn etterlengtet og ivf spire :)


Samme case her, bare med Lutinus :D Ser nesten ut som cottagecheese :p
 
Back
Topp