orgasme...mmmmmmmmm..

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Får alle her orgasme og nipper Gud i rompen der oppe i skyene hver gang, eller er det vanskelig for noen?
 
Går av som en rakett når vi har misjonæren eller bare "lick"...Ellers blir min kjære rabbit brukt og da smeller det minst like bra [:D][:D][:D] 
 
Jækla teit dette her men what 2 do når man kjeder seg?
 
må ha lick her for at jeg skal få noe!!!!!
men det er nå veldig godt for det da[:)][:)][:)][:D][:D][:D]
 
har vanskelig for å komme[&o]men nå er ikke sexn så voldsomt heller da..samboeren har ikke skjønt hva forplay er for noe..å han kommer ALLTID!! rett føre jeg kommer[&o][&o] ikke hatt de "problemene" med tidligere partnere...men lick er en garantert vinner!!!
 
ORIGINAL: gammonbaby

Kjæresten min er superflink, og vet alltid å "trykke på de rette knappene", så her er det jackpot hver eneste gang


Signerer denne jeg
 
Stort sett flere ganger ja! Denne uka har jo vært HELT fanatastisk da! [;)] St. Hans natta var det så tærna krølla seg... [:)] He, he, god timming! Lick er bra, men ingenting slår TRYLLESTAVEN! Hi, hi, håper jeg får no' i kveld og...
 
Må som regel hjelpe til med en finger eller 3, eventuelt noe som vibrerer[:)] Har fått serieorgasme ved et par anledninger og de er helt sinnsyke!!!
 
ORIGINAL: Tiden flyr!

Må som regel hjelpe til med en finger eller 3, eventuelt noe som vibrerer[:)] Har fått serieorgasme ved et par anledninger og de er helt sinnsyke!!!

Jepp;) her også.. Men, GUD så mye mer følsom jeg er blitt etter jeg ble gravid!! Orgasmene kommer lettere og er SINNSYKE!! Nesten så jeg tror naboene hørte meg her forleden kveld..  men som noen skriver lengre oppeher, det er viktig å være tilstede og puste ordentlig hvis man skal oppnå raskere orgasmer..
 
Før min mann: 0 orgasme... [&o]
Etterpå: mange og lange, og av og til flere etter hverandre. Veldig deilig. Ikke alltid jeg får orgasme, men får det som regel. De gangene jeg ikke får det så føler jeg meg i grunnen ikke snytt ettersom det kan være deilig for det om + liker at han kommer (noe ham gjør hver gang)
 
jeg må ha etter lannet som stimulere klitoris for å få orgasme... Samboren min har prøved å gni på g punkte i skjeden, men føler jeg må ha god tid for den orgasmen man kan få der tar tid altså.... Men skal vel invistere i en g punkt vibrator[;)] Men ellers  har jeg veldig god sex, samboern er flink[:D]
 
ORIGINAL: Jomfruen79

ORIGINAL: Tiden flyr!

Må som regel hjelpe til med en finger eller 3, eventuelt noe som vibrerer[:)] Har fått serieorgasme ved et par anledninger og de er helt sinnsyke!!!

Jepp;) her også.. Men, GUD så mye mer følsom jeg er blitt etter jeg ble gravid!! Orgasmene kommer lettere og er SINNSYKE!! Nesten så jeg tror naboene hørte meg her forleden kveld..  men som noen skriver lengre oppeher, det er viktig å være tilstede og puste ordentlig hvis man skal oppnå raskere orgasmer..

 
Jeg har også blitt mer følsom etter jeg ble gravid[:)]
 
Og man skal ikke spøke med at naboene kanskje hører... Satt på verandaen på fredagsnatta, og hadde underholdning så det holdt
 
Her i huset er det litt både óg. Men har aldri hatt så bra sex som med mannen min, så eg klagar ikkje. Har lettast for å komme doggiestyle eller misjonær. Vil tru eg svevar der oppe i omlag 60% av tilfella, men 99% dersom doggie
 
Så bra at vi kan diskutere alt mogleg her, thanks for at vi kan føle oss trygge på kvarandre og kan spørre om kvasomhelst. Genialt!
 
Jepp! Orgasmen er i boks hver gang! Men det er ikke rart med den anvittig deilige samboeren jeg har, og den digg sexen vi har! Er evig takknemmlig!
 
Min samboer og jeg er som laget for hverandre [:)]
han veit ka jeg liker og omvendt
Får orgamse hver gang, og opptil fleir [;)] (til og med han kan få fleir!!)
 Naboene driter jeg en lang en i, men svigers [:'(] bor under oss..... litt hindring der for å slippe oss helt løs...
 
 
(ca 14 uka på vei og har 3 barn (8år, 6år og 1 1/5 år))
 
har aldri hatt ordtlig orgasme, men han jeg er sammen med nå har fått det til og det var utrolig digg, men nå som jeg har blitt gravid tar det noen ganger lenger tid før det går for meg og da blir han noen ganger veldig sliten men han holder på til det har godt for meg og det er koselig når han gjør det. og noen ganger når det går for meg så skal det neste høre ut som jeg vekker halve nabolaget hehe. er det noen som har hatt eller har det problemet at det hender at det tar lang tid før det går for noen? vet noen hva jeg kan gjøre med det? for jeg syntes synd på gutten min når han holder på å bli sliten men han holder på til det går for meg.
 
Back
Topp