Organizer til vogn

A-40269561

Andre møte med forumet
Noen der ute som har gode tips til en organizer til å ha på vognen. Jeg ønsker en som holder seg øverst på styret og ikke glir nedover. De jeg har vært borti hittil sklir bare. Eventuelt om noen har gode tips til å få de til å bli øverst.
 
Noen der ute som har gode tips til en organizer til å ha på vognen. Jeg ønsker en som holder seg øverst på styret og ikke glir nedover. De jeg har vært borti hittil sklir bare. Eventuelt om noen har gode tips til å få de til å bli øverst.
Hvilken vogn har du da? Ganske vesentlig på hva som passer av organizer;-)
 
Noen der ute som har gode tips til en organizer til å ha på vognen. Jeg ønsker en som holder seg øverst på styret og ikke glir nedover. De jeg har vært borti hittil sklir bare. Eventuelt om noen har gode tips til å få de til å bli øverst.
Jeg prøvde en fra tinkafu først, men syns bare den hang og slang.
Kjøpte en billig fra temu, og den funker mye bedre! Sklir ikke nedover:
Temu organizer
Har cybex priam som har har teleskop-styre, ikke sånn med knekk.
Kan ikke si noe om kvaliteten, har ikke hatt den så lenge.
 
Har Uppababy vista 2 :)
De har jo veldig rette håndtak så ikke sikkert det er alle modeller som sitter like godt da nei.

Vil jo tro Uppababy sik egne organizer skal fungere bra til vognen, har du forsøkt den?
 

Vedlegg

  • IMG_4254.png
    IMG_4254.png
    852,5 KB · Visninger: 4
De har jo veldig rette håndtak så ikke sikkert det er alle modeller som sitter like godt da nei.

Vil jo tro Uppababy sik egne organizer skal fungere bra til vognen, har du forsøkt den?
Har forsøkt den ja, den ga meg ikke det jeg leter etter så derfor jeg lurer på om noen der ute har organisere de er fornøyde med
 
Har forsøkt den ja, den ga meg ikke det jeg leter etter så derfor jeg lurer på om noen der ute har organisere de er fornøyde med
Jeg har prøvd britax, skiphop og en med en rosa elefant på (husker ikke merket)

Må si jeg synes ikke det var store forskjellen på noen av de.

Hva er det du konkret er ute etter da?
 
Jeg har prøvd britax, skiphop og en med en rosa elefant på (husker ikke merket)

Må si jeg synes ikke det var store forskjellen på noen av de.

Hva er det du konkret er ute etter da?
Er som sagt ute etter en som ikke sklir nedover styret men som holder seg på den øverste delen
 
Er som sagt ute etter en som ikke sklir nedover styret men som holder seg på den øverste delen
Du vil nok fort få samme problem med alle som skal festes på siden.

Men kanskje en av de fra tinkafu kan være grei å prøve, mulig du klarer å feste det lenger opp med de.
 
Back
Topp