Organizer til barnevogn

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har organizer på vognen? Hvilken, og er du fornøyd? Får ikke helt bestemt meg for hva jeg vil ha. Vil ikke ha helt åpen, hadde vært kjekt med plass til en kopp/flaske eller to (har egen koppholder, men merker at to ofte hadde vært kjekt, samt at den stikker ut på siden), og bør ikke være for stor.. Har sett på blant annet Tinkafu Buggybag (ikke koppholder) og Tinkafu Tiny Tinkabag. Noen med erfaringer?
 
Jeg har Tinkabag organizer, veldig fornøyd med den. Synes den har en veldig hendig størrelse, og så liker jeg at jeg får plass til to flasker i den :)
 
Britax! Veldig kjekk med plass til to kopper og stor og fin lomme med magnetlukking som er perfekt for mobil, leke, koseklut osv. Oftest bruker jeg bare én av koppholderne og legger vottene mine i den andre :joyful: Men er både jeg og mannen på tur, så er det så deilig med to koppholdere.
 
Jeg har Tinkabag organizer, veldig fornøyd med den. Synes den har en veldig hendig størrelse, og så liker jeg at jeg får plass til to flasker i den :)

Har du den minste? Ser ut som en heter Tinkabag og har bredde på 45 cm og en heter Tiny Tinkabag og har bredde på 35? Liker at det er plass til to flasker, ja. Men den andre har litt kjekke lommer og kan brukes rundt hoftene også..

Så du synes ikke den er for stor? :)
 
Har du den minste? Ser ut som en heter Tinkabag og har bredde på 45 cm og en heter Tiny Tinkabag og har bredde på 35? Liker at det er plass til to flasker, ja. Men den andre har litt kjekke lommer og kan brukes rundt hoftene også..

Så du synes ikke den er for stor? :)

Tror det er den største jeg har. Jeg synes ikke den er for stor. :)
 
Bugaboo organiser.
 
Har du den minste? Ser ut som en heter Tinkabag og har bredde på 45 cm og en heter Tiny Tinkabag og har bredde på 35? Liker at det er plass til to flasker, ja. Men den andre har litt kjekke lommer og kan brukes rundt hoftene også..

Så du synes ikke den er for stor? :)

jeg har tinkabag. Hatt den med alle tre. Vært veldig fornøyd. Får plass til stellesaker, bleier, ekstra skift så har aldri trengt stelleveske med på tur. Den er ikke for stor.
 
Hadde Tinkafu sin først men så fant jeg bugaboo sin, og da ble Tinkafu solgt med en gang! Elsker at den er så enkel og få på og av vogna og den passer fint på min nxt90 og nxt60. Brukt den som stelleveske også etter hvert som vi trengte mindre ting.
 
Hadde Tinkafu sin først men så fant jeg bugaboo sin, og da ble Tinkafu solgt med en gang! Elsker at den er så enkel og få på og av vogna og den passer fint på min nxt90 og nxt60. Brukt den som stelleveske også etter hvert som vi trengte mindre ting.

Takk for tips! Den var jo ikke dum:) Men den er festet veldig høyt opp, føler det ikke er plass til å holde.. er det ikke noe problem?
 
Takk for tips! Den var jo ikke dum:) Men den er festet veldig høyt opp, føler det ikke er plass til å holde.. er det ikke noe problem?
Jeg har ikke hatt noe problem med det iallefall :) kan ha den begge veier også, så hvis du har mye i kan du bare snu den. Godt med lommer i den også. Fikk tak i min brukt til halv pris, ser de ofte på Finn og Facebook. Angrer på at det tok nesten ett år før jeg bytta ut den andre!
 
Back
Topp