Organisering

Ullvott

Elsker forumet
Flere som føler et stort organiseringsbheov?
Kjenner det igjen fra forrige gang. Et par måneder før begynte redebygginga - alt skulle sorteres og få sin plass. Er samme greia nå. Prøver å få orden i klesskapet, oversikt over sko, leketøyet til minsten sorteres, kjøkkenskap og skuffer ryddes og organiseres.
Formen er jo så som så, så jeg har ingen ambisjoner om å få alt gjort. Jeg bare kjenner trangen er der ;p

Hehe ja :p sliter meg ut både fysisk og mentalt på det :p

Oh yes! Kjenner meg veldig igjen:-/ Skriver lister i ett sett og håper jeg klarer å få krysset ut noe før jeg kommer på flere ting:-P Vil jo helst at alt skal være tipp topp, og selv om jeg innser at det ikke er mulig stresser jeg med det allikevel;-) Planen er vertfall at mannen skal male veggen i stua og skru opp hyller, samt fikse lysskjerming (det har bare tatt 2 1/2 år...) i stua og på soverommet, fikse nattbord og skap på soverommet til jenta vår slik at jeg kan legge på plass babyklærne i kommoden hvor hennes klær foreløpig ligger. Det er bare de store tingene, ellers kommer alle smådetaljer som å rydde bodene, klesskapene osv. i tillegg:-P Stress med den der redebyggingen altså...

Trangen er på plass her også! :-D Ting skal om organiseres overalt føler jeg. Lister skrives ned til minste detalj og jeg er stressa over at jeg ikke hat kjøp kommoder til jenta enda :-P
Enda jeg har god tid enda :-P

Absolutt! Vi har det aldri så rent og ryddig som den siste tida før fødsel :-) Men jammen kan man bli litt svett og sliten av denne redebygginga..

Absolutt. Så gjennom klærne min datter brukte i går og tok ut det lillebror kunne bruke. Det ble også vasket litt siden skittentøyet plutselig ble fullt. Hehe. Er litt rart å ta frem de små klærne i str 50 og 56 sammen med 2 åringen. De vokser fort

Haha! Godt det ikke bare er meg :p

Jeg gir det litt tid ennå, men skal nok få gjort litt om litt etter hvert.

Skal ikke gjøre samme feil som sist:
Full rengjøring og støvmani i ukene før termin - total avslapning dager før termin fordi jeg var utslitt - noe som resulterte i at jeg dro på sykehuset fra er hus som da ikke så ut og derfor kom hjem til 4 dager gamle middagsrester, våte klær i maskinen, sengetøy som måtte skiftes osv osv.

Litt mer gjevt og trutt er kanskje løsningen :p

Back
Topp