Organdonasjon??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
jeg vet jo man kan bli organdonor hvis man dør liksom men kan man melde seg på og gi vekk organer nå når man lever?? f.eks kan man jo leve med en nyre man trenger jo ikke to, og jeg vill gjærne gi vekk det som man kanskje ikke trenger hvis jeg kan redde et annet liv. men er det mulig??

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Ja-a [:)]

Ta kontakt med sykehuset der du bor! Så snill du er..

oki så det er bare til og ta kontakt med tbg da siden  jeg bor i vestfold? ja for syns jo det er merkelig at man må dø for og gi et organ liksom.

Tenker at jeg heller vil spare organene mine, i tilfelle barna mine eller noen andre i familien min blir alvorlige syke noen gang jeg!

Men er absolutt en nobel tanke! [:)]

Meld deg som blodgiver og benmargs-donor, om du ikke allerede har gjort det! Det kan redde mange liv det også! [:)]

ORIGINAL: the_miss84

Tenker at jeg heller vil spare organene mine, i tilfelle barna mine eller noen andre i familien min blir alvorlige syke noen gang jeg!

Men er absolutt en nobel tanke! [:)]

Meld deg som blodgiver og benmargs-donor, om du ikke allerede har gjort det! Det kan redde mange liv det også! [:)]

jo det er jo en tanke men tenker sånn at da er det mange andre i familien som hadde gitt fra seg, tenk at det kanskje sitter en unge elelr et voksen menneske på sykehuset nå som hadde trengt mitt organ da. og jeg kunne reddet det livet

Skjønner tankegangen din, men på en annen side, du og barnefar er den beste sjansen for match barna deres kan ha, om de mot all formodning skulle bli syke!

Skulle barnet trenge DIN nyre, er det til liten hjelp om du har gitt den bort allerede...[:(]

ORIGINAL: the_miss84

Skjønner tankegangen din, men på en annen side, du og barnefar er den beste sjansen for match barna deres kan ha, om de mot all formodning skulle bli syke!

Skulle barnet trenge DIN nyre, er det til liten hjelp om du har gitt den bort allerede...[:(]

ja skjønner din også, men vill liksom ikke tenke sånn helelr hvis jeg kan redde noen!

Back
Topp