Orgalutran

Alvilde_86

Betatt av forumet
Nå er det så lenge siden sist forsøk, og enda lenger siden jeg brukte Orgalutran! Hvordan skal den oppbevares? Må den i kjøleskapet eller kan jeg ha den på et litt kaldt rom? :)

Jeg hadde den bare i rom temperatur. Var kun EL sprøyten som måtte ligge kaldt sa apoteket[:)]

Er du i gang igjen nå ?[:D]

Flott, da legger jeg de på det ene rommet bare [:)]

Ikke helt enda:) Men må kjøpe inn litt etter hvert ;) Venter på TR, håper hun kommer til neste helg [:D]

ORIGINAL: Alvilde_86

Ikke helt enda:) Men må kjøpe inn litt etter hvert ;) Venter på TR, håper hun kommer til neste helg [:D]

Spennende[:D]
Fikk problemer med Orgalutranen jeg. Alle apotekene var tomme. Så jeg måtte kjøre hele distriktet rund for å få fatt i siste sprøyten. Manglet bare 1, å fikk jeg ikke den, ble forsøket avbrutt.. Men det ordnet seg.
Nå er det visst cyclogest de sliter med, så skal du bruke det, bør du sikkre deg kanskje[;)]
Hadde på M44 på lørdag hvertfall[;)]

ORIGINAL: Littlå

ORIGINAL: Alvilde_86

Spennende[:D]
Fikk problemer med Orgalutranen jeg. Alle apotekene var tomme. Så jeg måtte kjøre hele distriktet rund for å få fatt i siste sprøyten. Manglet bare 1, å fikk jeg ikke den, ble forsøket avbrutt.. Men det ordnet seg.
Nå er det visst cyclogest de sliter med, så skal du bruke det, bør du sikkre deg kanskje[;)]
Hadde på M44 på lørdag hvertfall[;)]

Alltid må det være noe..Det er noen uker siden jeg bestilte de, da jeg hørte det var problemer med å få tak i de.. Tenkte at det var best å bare få kjøpt de, så akkuratt da var det på vei inn en 5 pakk som de bare la av til meg [:)]

Litt sjipt viss du måtte avbryte pga en sprøyte da..Vet de hadde 1 stk her når jeg var nede å bestilte, men sa jeg ville ha en 5 pakk for den er litt billigere, sånn 200kr eller noe sånt!

Må kanskje vurdere å ta en tur til Bryne da [:D]

Back
Topp