Orgalutran og UL imorgen

Nestle

Blir kjent med forumet
De fleste apotek er jo tomme for dette (også Cetrotide ), er det sånn at jeg muligens må avbryte dersom dette skulle vise seg imorgen? 

Jeg fikk beskjed idag om at jeg måtte avbryte hvis jeg ikke fikk tak i den siste sprøyta[:(]
Men det ordnet seg heldigvis for meg.
Lykke til i morgen!!! Satser på at det går bra[:D]

Takk for svar :) Har fått tak i nå både privat og på apoteket :)

ORIGINAL: Cuteey

Håper det ordner seg. Fått vært på UL?
Kikka inne på barn i magen igår, virka som om det var noen der også så hadde ekstra.

Når skal du ha uttak?

Kikka inne på barn i magen igår, virka som om det var noen der også så hadde ekstra.

Når skal du ha uttak?

Ja, det gikk veldig fint på UL. Skal ha uttak på onsdag. Må bruke puregon i 3 dager fra i dag og orgalutran t.o.m mandag. EL-sprøyta settes mandag kveld. Grugleder meg til uttak:)

Når skal du ha uttak?

Ja, det gikk veldig fint på UL. Skal ha uttak på onsdag. Må bruke puregon i 3 dager fra i dag og orgalutran t.o.m mandag. EL-sprøyta settes mandag kveld. Grugleder meg til uttak:)

Så bra :)

Fikk du tak i Orgalutran også ?
Huff som jeg stresset i går[&:]

Ja, jeg fikk tak i orgalutran. Har fått lagt av 3 stk på apotek :) Kommer sikkert til å si dem fra meg imorgen. Jeg var så stressa i går, men det ordnet seg heldigvis. Var ei på et apotek jeg ringte til som har vært igjennom det samme så hun gjorde alt hun kunne for å hjelpe meg :) Det var via henne jeg fant dette apoteket som hadde 4 igjen :) Jeg trenger bare to.

Back
Topp