Ordløs..

Så trist :-( :-( ♡♡♡

Uff! Så utrolig leit å lese! :( sender en stor varm klem og mange lykkeønskinger for fremtiden ❤️

Uff, så utrolig trist :(
Sender varme tanker og klemmer til deg :Heartred

Det var jo ikke det som skulle skje.......kjempetrist :(. Lykke til videre. Godt at dere ikke gir dere :Heartbigred

Det var jo ikke det som skulle skje.......kjempetrist :(. Lykke til videre. Godt at dere ikke gir dere :Heartbigred

Nei, var ikke dette jeg ville skulle skje. hadde jo ett lite håp, er flere som blør litt. Men, er glad jeg fikk vite det i dag, og ikke måtte vente til OUL. Masse lykke til i morgen! heier på alle dere andre :)

Uff, der kom det en klump i halsen. Jeg vet hvordan du har det og det gjør så vondt :( Håper prosessen videre går raskt og smertefritt for deg, og så ønsker jeg deg lykke til videre. Sender deg en stor klem! <3

Tusen takk allesammen. Det varmer!
Sa til gynekologen før jeg satte meg i stolen, att jeg var ganske sikker på att det ikke var liv. Han var stille under hele undersøkelsen, og snudde skjermen bort fra meg da jeg prøvde å se. Når han var ferdig fikk jeg "dessverre, hadde du rett denne gangen" :(
Er veldig trist, men vi er glade vi fikk vite det i dag. Sykehuset her er utrolig proffe og jeg har fått masse trøst å støtte. Har fått tablett for medisinsk utdriving. Så blir det inn igjen i morgentidlig å starte behandling. Gruer meg veldig, men gleder meg også. Når jeg vet det ikke er liv, vil jeg ha det ut.

Men, jeg vil ønske alle dere andre masse lykke til videre :) jeg stikker fra forumet en stund, men mulig jeg sniker innom igjen neste gang spiren sitter! :) (siden jeg egentlig hører hjemme her;)

Ha en fantastisk sommer, å kos dere videre med babymage å baby i februar :Heartbigred

Åh nei så trist. Masse lykke til videre og håper spira sitter snart. Stor klem vet så alt for godt hva du går igjennom nå

Vet hva du går gjennom, da jeg er i samme situasjon selv... Sender deg en ekstra stor klem <3

Veldig trist, har også opplevd MA. Høres ut som du tar det med fatning. Og da har man alle muligheter til å klare å komme seg greit gjennom prosessen! Lykke til videre, så håper jeg at spiren klorer seg fast neste gang!

Så trist! Livet er virkelig urettferdig! Lykke til med morgendagen, håper det går så greit som det kan <3

Så trist:( varme tanker sendes til deg<3

Back
Topp