Ordløs..

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Om 30 min skal jeg til min første ul dette svangerksapet. Jeg er 9+2 i dag. Har hatt en MA tideligere så for å få bekreftet liv har jeg blitt henvist. Nå når jeg sto opp å gikk på do, gjorde jeg nok det samme som alle andre gravide mødre, ser på papiret. Der var det både brunt å friskt blod :( jeg er så nervøs nå! Hadde ingen blødninger i forrige svangerskap. Heldigvis slipper jeg å lure mer en 30-40 min.

Kjære deg <3 lykke til!! Det går så fint! Har skjedd meg å, jeg trodde alt håp var ute. Men det jeg trodde var en sa er en sterk og veldig stor gutt på 10 mndr i dag <3

Huff nei! Så trist :(
Håpe de har positive nyheter til deg likevel.. Krysser fingrene.

Sniker fra mars...har tidlig UL i morgen og fikk konstatert BO sist på min første graviditet noen sinne i uke 9. Blødde ikke noe jeg. Jeg er så spent at jeg får nesten ikke sove om natta.....
Sykepleier på St.olav (prøverør her) sa at litt blod under graviditeten ikke var farlig. Hvis det begynte å ligne mens i styrke, var det grunn til bekymring og man skulle alltid ta kontakt med lege, sa hun.

MASSE lykke til i dag! Håper virkelig at alt står bra til! Tenker du er superspent!
Krysser fingrene for en sterk spire med bankende hjerte inni deg :Heartbigred

det gikk ikke vår vei denne gangen (heller) :( hadde gledet meg til å få se bankende hjerte å ett lite vesen, men det var der ikke. MA 5+ så nå bærer det til utskrapning. Tusen takk for alle lykkeønskninger <3

det gikk ikke vår vei denne gangen (heller) :( hadde gledet meg til å få se bankende hjerte å ett lite vesen, men det var der ikke. MA 5+ så nå bærer det til utskrapning. Tusen takk for alle lykkeønskninger <3

Så grusomt trist :-((((

Neii:(( å jeg får helt vondt i hjertet! Det må være grusomt vondt:( håper dere kommer dere fint gjennom det og at en spire sitter fort igjen som sitter ut 9mnd! Masse lykke til <3

Å nei ble helt kald jeg! Så ufattelig vondt og trist. Ønsker dere lykke til videre.

Uff, så utrolig trist! :( Sender deg en stor klem.. Fikk helt vondt i magen her nå.. Håper virkelig det er deres tur neste gang!

Tusen takk :) det er utrolig trist, har prøvd lenge å var så glade nå når testen endelig var positiv. Men, vi gir oss ikke med dette. Lykketil videre allesammen :) å nyt svangerskapet <3

Back
Topp