~~ Ordinær ultralydtråd ~~

Dato: 23.08.12 Menstermin: 24.01.13 Uker: 18+2 Rettet til: 18+4 Jeg har hele tiden hatt på følelsen at vi skulle ha en jente fordi dette svangerskapet er veldig anderledes enn med sønnen min. Da vi var i USA tok vi UL hos en kjønnsekspert som ga oss den flotte nyheten om at vi får en jente <3 på ordinær ul lå hun veldig feil så fikk ingen gode vinkler ,men som legen sa, jeg ser ingenting mellom beina-vil ikke gi dere 100% ,men jeg ser ingenting.. tolker det som at hun også trur det er hente (hun viste ikke om usa ul) ny termin: 22.01.13 kjønn: jente ><3 >

Var på ultralyd 21.08.
Ventar ein liten gut til, termin 22.jan i stedet for 23.jan, så ikkje mykje endring der.
Eg var så sikker på at det var ei jenta inni magen, så eg har brukt ganske masse tid på å fordøye at eg tok feil.... Men, ein frisk og fin liten gut altså :o))

Har akkurat vært på ultralyd og det var stooooort!

Ny termin: 30. januar
Uker: 18+1
Fødested: Ullevåll
Kjønn: Jente (jordmor var ganske sikker på at det var jente, men ville ikke si noe skråsikkert)

Glede seg!!!!!!!

Endelig var dagen her for ordinær UL :) har hatt ein god følelse heile tida, så var ikkje så nervøs, men sjølvsagt spendt på å sjå den lille igjen. Var på tidlig UL, då blei termin justert frå 07.01 til 27.01. I dag blei den justert tilbake til 23.01. Den lille var ikkje vedlig sammarbeidsvillig, låg med ryggen til heile tida og stort sett med samla bein. Så kjønnet var vanskelig å stadfesta 100%, men me var ikkje sikre på om me ville vite det heller så det er heilt greit :) Det viktigaste er at alt sto bra til noko det gjorde :)

Dato: 30. august
Menstermin: 31.jan
Uker: 18+3

Bpd: 43 mm
Mad: 42 mm
Femur: 27 mm

Ny termin: 1.februar

Kjønn: Gutt 

Dato: 30 August.
Menstermin: 29 januar
Uker: 18+5

Var veldig spent idag, men alt så fint ut. har jo hvert på en ultralyd i uke 16, så jeg viste jo egentlig at alt kom til å gå bra, men det er jo aldri noen garantier. Hadde veldig lyst til å se kjønnet. men den lille lå med beina i kryss å ville ikke vise noen ting. Så vi får smøre oss med tålmodighet.

Bpd: 45 mm
Mad: 42 mm
Femur: 27 mm

Ny termin: 29. januar

Kjønn Vet ikke...

Dato: 9 august
Menstermin: 10 januar
Uker: 18+5

Bpd:
Mad:
Femur:

Ny termin: 5 januar

Kjønn: ville ikke veta...:-)

Dato: 08.08.2012
Menstermin: 11 januar
Uker: 18 uker

Bpd: 39
Mad: ? hva betyr det? ser ikke dette på mitt skjema
Femur: står FL mitt skjema.. samme? 24

Ny termin: 16 januar
Uker 17+2 siden satt tilbake.

Kjønn:GUTT 

Det var en sprek og usjenert gutt i magen. Frisk og rask. Elsker han allerede!!! <3

Back
Topp