Ordinær Ultralyd

Det var lurt! :) med gutte og jente konvolutt! Det skal jammen jeg gjøre også! :happy:

Jeg venter og venter på innkalling til oul..:confused: er 12 uker i dag.. Dere som har fått innkalling - fikk dere brev i posten...? Jeg fikk brev i posten ganske tidlig sist gang, så nå synes jeg de er treige..:wtf: vet at legen har henvist meg..
Jeg fikk innkalling til OUL på Digipost få timer etter jeg var på første svangerskapskontroll faktisk :) overraskende kjapt

Har vært på 2 tul, og skal på en i uke 12. Denne uken fikk jeg brev i posten om oul, da står det at partner får være med :)

Jeg har ikke fått innkalling til OUL, men fikk melding om at jeg har fått time i neste uke, jeg er bare 11 uker på vei, så synes det var rart.

Det var lurt! :) med gutte og jente konvolutt! Det skal jammen jeg gjøre også! :happy:

Jeg venter og venter på innkalling til oul..:confused: er 12 uker i dag.. Dere som har fått innkalling - fikk dere brev i posten...? Jeg fikk brev i posten ganske tidlig sist gang, så nå synes jeg de er treige..:wtf: vet at legen har henvist meg..

Sniker fra juli. Jeg fikk bare et digital brev via helsenorge... Ingen "fysisk" brev.

Sniker fra Juli:happy: Er også førstegangs, og tilhører st.olavs! Har vært ekstremt redd for å miste og hatt en dårlig magefølelse lenge nå - så vi ordnet oss privat ultralyd nå i uke 12, slik at vi kunne dra sammen:Heartred var bare gode beskjeder på den ultralyden! Så satser vi på at oul alene blir like bra:) så får samboer se masse bilder og videoer etter timen!

Kjenner jeg har veeeldig lyst på en privat ul før ordinær også! er straks i uke 13 nå, og ser for meg rundt uke 15 kan være fint! Mens mannen er redd det blir så lenge å vente fram til den store dagen om vi "gjør alt nå". Synes alt er så skummelt når det er første gang man er igjennom dette, og man må ta hensyn til korona i tillegg.. :wtf: Hvor tok dere privat, og anbefaler du stedet?

Okei, takk! Da skal jeg jammen følge med på helsenorge også.. :happy:

Jeg fikk min innkalling fra Ahus under "Journal" på helsenorge. Jeg kikket bare under innboks først, så jeg trodde jeg ikke hadde fått innkalling før noen tipset meg om å se under Journal. Fikk heller ikke noe varsel om at det lå noe nytt der. :)

Jeg har fått innkalling til OUL dagen jeg er 16+2. Jeg vil være 18+2 hvis man regner etter siste mens, men jeg har lange sykluser og har tempet, så jeg vet at jeg ikke kan være så langt på vei.

Kan det være for tidlig for å gjøre noen av undersøkelsene/målingene hvis det viser seg at jeg er 16+2 på OUL?

Kjenner jeg har veeeldig lyst på en privat ul før ordinær også! er straks i uke 13 nå, og ser for meg rundt uke 15 kan være fint! Mens mannen er redd det blir så lenge å vente fram til den store dagen om vi "gjør alt nå". Synes alt er så skummelt når det er første gang man er igjennom dette, og man må ta hensyn til korona i tillegg.. :wtf: Hvor tok dere privat, og anbefaler du stedet?

Det var så fint, og vi gjorde det først og fremst slik at vi kunne dra sammen og at jeg kunne få slappet av litt og få bekreftet at alt så bra ut så langt! Haha, ser den litt, men samtidig så kjenner man jo masse spark senere i svangerskapet så når vi ikke merker noe enda er det fint å kunne ta en ultralyd! Vi var hos ultraportalen da det måtte være på kveldstid fordi jobb, men ville aller helst hos Spiren (var lang ventetid på kveldstime) så da måtte vi bare finne noen andre som hadde åpent, og vi er veldig fornøyde!! Var kanskje billigste her i byen også, betalte 1200,- (før uke 14)

Jeg har fått innkalling til OUL dagen jeg er 16+2. Jeg vil være 18+2 hvis man regner etter siste mens, men jeg har lange sykluser og har tempet, så jeg vet at jeg ikke kan være så langt på vei.

Kan det være for tidlig for å gjøre noen av undersøkelsene/målingene hvis det viser seg at jeg er 16+2 på OUL?

Da får du nok beskjed om å komme tilbake!

Jeg fikk min innkalling fra Ahus under "Journal" på helsenorge. Jeg kikket bare under innboks først, så jeg trodde jeg ikke hadde fått innkalling før noen tipset meg om å se under Journal. Fikk heller ikke noe varsel om at det lå noe nytt der. :)

aha! Da får jeg følge med der også da.. Hehe... Håper den kommer snart! :) Takk for tips!

Jeg har vært 16+0 og fikk da komme tilbake uke 20. Så er de usikre får du bare en kontroll til :)

Jeg har fått innkalling til OUL nå, står i brevet at jeg må ha med meg «svangerskapsjournalen», er dette det samme som «helsekort for gravide»?

Back
Topp