Ordinær ultralyd

Her gikk det helt supert! Jordmor fikk tatt alle målinger og alt så bra ut med den lille gutten vår der inne. Heeelt fantastisk å se hvor detaljert alt er, og hvor mye man kan se på oul!:):Heartblue

Jeg var på mandag:) Alt så bra ut, men må tilbake på tirsdag i neste uke da hun ikke ville snu seg og dermed kunne ikke alle målinger taes:joyful::dummy1: Så lurt å ha med seg en brus eller noe:p

Nesten 4 uker igjen til jeg skal. Er jo en hel evighet til :arghh:
Tiden kan virkelig ikke gå fort nok.

Seks dager igjen. Gruer alltid litt..

Skal imorgen :love7

Var på tirsdag, men hun fant ut at jeg kun var unike 16+5, mens jeg trodde jeg var 17+3. Så hun fikk sett på hjerne og mage også skal jeg tilbake om tre uker for å se nærmere på hjertet og så t når alt er blitt litt større. Kjedelig å bli satt tilbake 5 dager. Men det var hvertfall en sprek liten gutt inni der. Veldig stas for de to kommende storesøstrene :Heartblue

Det gikk kjempefint! Vi var på ultralyd i går, 30. januar. Knøttet vokste akkurat som det skulle. Og det var ei lita jente! :Heartpink Det var gøy å se hvor aktiv hun var der inne, samtidig som de fikk tatt mål og sett på alt de skulle. Så utrolig godt å få en bekreftelse på at alt står bra til der inne, også!

Hvordan gikk det? :)
Det gikk bra. Fikk en veldig grundig kontroll pga en gynekolog under opplæring som fikk lov å prøve seg selv med ei som sto ved siden av og pekte og forklarte. Termin ble satt på TUL pga fosterdiagnostikk så ingen endring der, men vokste slik at termin fortsatt stemte så det er bra. Vilter krabat som ikke ville ligge i ro :)

Last edited:
Back
Topp