Ordinær ultralyd

Lilla86

Forumet er livet
I skrivet dere fikk med innkallingen til OUL, står det i blokkbokstaver hos dere også at de IKKE SJEKKER ETTER KJØNN?

Det gjør det hos meg, så jeg er veldig spent på om vi får vite det. Sist ville vi ikke vite, så vet ikke hvordan jordmoren hadde stilt seg om jeg spurte.

Jeg vet veldig godt at ultralyden ikke er for underholdnings skyld, men synes det er synd om man ikke kan få vite det om de ser det.

Mener sikkert at de ikke bruker tid på sjekke det, men at om de sett det så sier de det vell. Jeg fikk ikke vite kjønne (for 4 år siden) og sa lette hun heller ikke noe etter det, men på privat, så har de bedre tid, og kan sjekke mere etter kjønnet. Så bil tro at de sier det om det kommer til syne hva det er :)

Eg har fått veta med begge mine, kun offentlig. Med fyste ville me veta om dei såg utenå leita, såg med ein gong og da va ei jenta. Med nr to skreiv dei da ned på ein lapp etter mitt ønske, holdt meg 5 veke før eg titta, og mannen holdt seg 10 veke :P Da va ein gutt :)
Så denne gongen blir da enten lapp eller ikkje veta, ette mannen sitt ønske ;)
KK Bergen.

Står at de ikke oppgir deg pga noe greier jeg ikke husker men at man kan nok spørre om å få vite det. Håper jeg får vite ☺

Det står det på den inkallingen jeg fikk ja. Jeg kan ikke huske om det sto det med de to andre jeg har, men da spurte vi i alle fall bare "ser du om det er gutt eller jente?" også tok de en kjapp titt og sa hva det så ut til å være, og det stemte.

Håper vi får vite her også, jeg vet da andre som har fått på dette sykehuset for få år siden og fått vite det.

Mener det har stått på innkallinga hos de andre, har ikke fått ennå denne gangen. Men tror det har vært skrevet slik for å poengtere at det ikke er derfor vi er på ultralyd. Jeg fikk iallefall vite kjønnet på de andre.

Sto ingenting I mitt brev, men håper de klarer å se det :) de vet jo at dette er noe mange ønsker å vite. Er jo en del av den magiske ventetiden.

Husker ikke at det sto i brevet sist, og har ikke fått enda for denne gang. Men las nettopp i et av de der bladene jeg fikk av jordmor, om ei som aldri brukte å si noe om kjønn med mindre hun var sikker. Og noen ganger ligger jo babyen slik at det er vanskelig å se. Husker faktisk ikke om det var mannen som spurte eller om vi ble spurt om vi ville vite, men det var iallfall null problem å se at det var jente med forrige :)

Veldig godt å høre at de fleste av dere har fått vite det:-) Har så lyst til å begynne å strikke og sy, og da er det greit å vite kjønn.

Det sto i brevet med datteren min også. Men de sjekket det og så det var ei jente. Har ikke fått innkallelse enda selv. Men var hos legen på torsdag så det kommer nok mens vi er på ferie.

Back
Topp