Ordinær ultralyd

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har fått time til ordinær ultralyd i posten i dag, har ikke fått time før 10.3, da er jeg 20+1. Syntes det er veldig sent, trodde man skulle ha mellom uke 17-19. Flere som har fått time så sent?

Jeg har fått time sent jeg og, men fikk uken før egentlig, men måtte bytte. Jeg er vel i uke 19 da. Har du prøvd å ringe og fortelle de at du synes det er sent?

Jeg har fått time sent jeg og, men fikk uken før egentlig, men måtte bytte. Jeg er vel i uke 19 da. Har du prøvd å ringe og fortelle de at du synes det er sent?

Fikk timen i dag så har ikke gjort noe enda. Men etter å ha googlet det virker det som at det er veldig vanlig på Ahus, ser flere som har fått i uke 21 hvor Ahus sier at det er vanlig og ikke gjør noe..

Jeg har fått ultralyd i uke 19+6.får ikke endret den timen, men har bestilt meg en ul privat om en uke :p

Jeg har fått ultralyd i uke 19+6.får ikke endret den timen, men har bestilt meg en ul privat om en uke :p

Hvor langt er du om en uke?
Jeg var på ul i uke 12 og da var alt bra, så burde egentlig holde meg til ordinær, men det er så lenge til så har bestilt privat om 2 uker, da er jeg 16 uker og da blir det bare 4 uker å vente til ordinær etter det :)

Jeg har fått time når jeg er 19+6 uker og syntes det er helt greit. Her er det mellom uke 17-19 og 18-20 alt ettersom hvem jordmor/lege man snakker med.

Ble også overrasket over hvor sent det er. Jeg skal 4.mars på OUL og da er jeg 19+5. Vurderer å bestille privat i mellomtiden før jeg blir for utålmodig ;)

Jeg er i 19+2 uker når jeg skal på ul. Heldigvis kun 6 dager igjen:D

Jeg synes det var seint.. for en er jo ikke sikker på termin før oul heller, så du kan jo være kommet enda lenger og.

Jeg synes det var seint.. for en er jo ikke sikker på termin før oul heller, så du kan jo være kommet enda lenger og.

Jeg vet at min termin stemmer siden vi har hatt prøverør :) Så er vel bare utålmodigheten som syntes det er sent

Jeg skal 10.feb, da er jeg 19+3 :) Synes også det var sent, men tar den timen jeg får :P

Back
Topp