Ordinær Ultralyd

24.april på meg. Da er jeg 19 uker :)
 
Jeg har fått time til OUL 14.april, men obs.posten henviste meg til screening som de forventa at jeg skulle få rundt uke 20...den fikk jeg plutselig uke 13 så spent på hva de sier når jeg skal på kontroll til onsdag ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Har fått time i slutten av april når jeg er 19+6 og synes det er forferdelig lenge til.
 
Er det ikke mellom uke 17 og 19 vi skal ta oul? Min søster påstår det er 20 og 22. Synst det hørtes rart ut jeg?


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Er det ikke mellom uke 17 og 19 vi skal ta oul? Min søster påstår det er 20 og 22. Synst det hørtes rart ut jeg?


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg har hørt det skal være mellom 17 og 20. Var 19 + 5 forrige gang.... Denne gang har jeg fått innkalling når jeg er 18+3.
 
7. april
 
23. april (20+1 menstermin, 20+3 ul-termin) :)
 
Er det ikke mellom uke 17 og 19 vi skal ta oul? Min søster påstår det er 20 og 22. Synst det hørtes rart ut jeg?


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
de anbefaller vell mellom 17 0g 19 mener jeg og lest en plass
 
de anbefaller vell mellom 17 0g 19 mener jeg og lest en plass

Da jeg var på ultralyd på mandag (og trodde jeg var 17+1) så sa hun at det var egentlig litt for tidlig med 17 uker. De vil helst ha folk inn mellom 18-20 uker. Hun sjekket for det om og satte meg ei uke tilbake. Må tilbake om noen uker fordi det var vanskelig å sjekke hjertet skikkelig, delvis fordi jeg var der litt tidlig og delvis fordi babyen hadde litt teit plassering. Måtte opp og hoppe litt og sånn i håp om at hun flyttet seg, men nei. :p
 
Da jeg var på ultralyd på mandag (og trodde jeg var 17+1) så sa hun at det var egentlig litt for tidlig med 17 uker. De vil helst ha folk inn mellom 18-20 uker. Hun sjekket for det om og satte meg ei uke tilbake. Må tilbake om noen uker fordi det var vanskelig å sjekke hjertet skikkelig, delvis fordi jeg var der litt tidlig og delvis fordi babyen hadde litt teit plassering. Måtte opp og hoppe litt og sånn i håp om at hun flyttet seg, men nei. :p

Jeg var på screening i forrige svangerskap, og han sa det samme. OUL gjøres gjerne i uke 17-20, men jeg fikk time igjen litt etter jeg var 20 uker for at de skulle se aortabuen best mulig.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
18 sept. Enda ikke fått time til oul.. Føler det er frekt å ringe legekontoret å spør om legen min har sendt henvisning :p :(


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
ring sykehuset og hør om de har mottat henvisningen din i stedet hehe..
 
Back
Topp