Ja, stemmer. Du er også i den kategorien [emoji6] der må jo timen være i uke 10-11 helst.Ble henvist til informasjonssamtale om fosterdiagnostikk pga alder, og det har jeg fått time til alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, stemmer. Du er også i den kategorien [emoji6] der må jo timen være i uke 10-11 helst.Ble henvist til informasjonssamtale om fosterdiagnostikk pga alder, og det har jeg fått time til alt
Skal ikke før uke 12Så mange som har fått time til oul da[emoji848] jeg hadde ikke tenkt meg til legen før i uke 12 jeg... går alle tidligere? Hva gjør legen før uke 12? [emoji5]
Jeg fikk beskjed av legen min om å bestille time i uke 8. Fikk informasjon, tok blodprøver, urinprøve, ble veid og tok blodtrykk. [emoji5]️Så mange som har fått time til oul da[emoji848] jeg hadde ikke tenkt meg til legen før i uke 12 jeg... går alle tidligere? Hva gjør legen før uke 12? [emoji5]
Så mange som har fått time til oul da[emoji848] jeg hadde ikke tenkt meg til legen før i uke 12 jeg... går alle tidligere? Hva gjør legen før uke 12? [emoji5]
Hmm.. Jeg tilhører Stavanger universitetssykehus. Det er nok regnet som et stort. Med eldste var jeg også på OUL hos privat gyn.
Skal ikke før uke 12
Mange er til legen pga alder, historikk med sborter o.l. Og da sender legen gjerne henvisning til oul
Jeg ble satt opp til første svangerskapskontroll i uke 8 da jeg var innom legen for å sjekke HCG - økning pga tidligere SA.
Da satte vi opp time allerede i uke 8 for at jeg selv skal føle meg litt mer ivaretatt og bli følgt opp. Tok blodtrykk, blodprøver og urinprøve, samt snakket og fikk med meg helsekortet [emoji5] skal tilbake i uke 12 for å ta en blodprøve til (som ikke kan tas før i uke 12??) [emoji5]
Så sendte han inn henvisning til OUL[emoji5]
Skal ikke før uke 12
Mange er til legen pga alder, historikk med sborter o.l. Og da sender legen gjerne henvisning til oul
Fint med litt ekstra oppfølgning om man har hatt sa tidligere da[emoji5] kjekt å komme i gang med kontroller også, blir litt mer elte da [emoji5]