Ordinær ultralyd - timene våre:

Ble henvist til informasjonssamtale om fosterdiagnostikk pga alder, og det har jeg fått time til alt:-)
Ja, stemmer. Du er også i den kategorien [emoji6] der må jo timen være i uke 10-11 helst.

Så mange som har fått time til oul da[emoji848] jeg hadde ikke tenkt meg til legen før i uke 12 jeg... går alle tidligere? Hva gjør legen før uke 12? [emoji5]

Så mange som har fått time til oul da[emoji848] jeg hadde ikke tenkt meg til legen før i uke 12 jeg... går alle tidligere? Hva gjør legen før uke 12? [emoji5]
Skal ikke før uke 12 :)
Mange er til legen pga alder, historikk med sborter o.l. Og da sender legen gjerne henvisning til oul :)

Jeg må få ut fingeren og bestille legetime :p

Jeg ble satt opp til første svangerskapskontroll i uke 8 da jeg var innom legen for å sjekke HCG - økning pga tidligere SA.
Da satte vi opp time allerede i uke 8 for at jeg selv skal føle meg litt mer ivaretatt og bli følgt opp. Tok blodtrykk, blodprøver og urinprøve, samt snakket og fikk med meg helsekortet [emoji5] skal tilbake i uke 12 for å ta en blodprøve til (som ikke kan tas før i uke 12??) [emoji5]
Så sendte han inn henvisning til OUL[emoji5]

Mange er til legen pga alder, historikk med sborter o.l. Og da sender legen gjerne henvisning til oul :)

Og i Oslo bør mang ha time tidlig om man har stor preferanse hvilket sykehus man vil til...

Jeg ble satt opp til første svangerskapskontroll i uke 8 da jeg var innom legen for å sjekke HCG - økning pga tidligere SA.
Da satte vi opp time allerede i uke 8 for at jeg selv skal føle meg litt mer ivaretatt og bli følgt opp. Tok blodtrykk, blodprøver og urinprøve, samt snakket og fikk med meg helsekortet [emoji5] skal tilbake i uke 12 for å ta en blodprøve til (som ikke kan tas før i uke 12??) [emoji5]
Så sendte han inn henvisning til OUL[emoji5]

Fint med litt ekstra oppfølgning om man har hatt sa tidligere da[emoji5] kjekt å komme i gang med kontroller også, blir litt mer elte da [emoji5]

Ja ser at det er greit med ekstra oppfølging da[emoji4] gleder meg til å komme i gang med kontrollene selv, går ganske sent disse første ukene [emoji5]

Fint med litt ekstra oppfølgning om man har hatt sa tidligere da[emoji5] kjekt å komme i gang med kontroller også, blir litt mer elte da [emoji5]

Absolutt [emoji5] selv om jeg fremdeles synes det er litt vanskelig å forstå [emoji85][emoji85]

Ikke vært hos lege, ikke søkt fødeplass og ikke fått time til UL. Burde kanskje søke plass (Oslo).

Back
Topp