Ordinær ultralyd time -

Vårspiren2024

Flørter med forumet
Maisløyfene 2024
Hei

Vi har nylig vært på OTUL uke 13 og skal etterhvert få time til OUL. Hvor lang tid tok det før dere fikk time til OUL uke 18-20? Hvis ja, hvor langt er dere på vei når dere har time?

Fikk time til oul på den tidlige UL, er 19+0 når jeg skal dit :)

Me avtalte time for OUL på OTUL, skal tilbake til samme jordmor :happy: Den er satt til 18+3
Så heldig dere er. På Kalnes kunne de ikke si når jeg får time pga kapasitet. Får beskjed om timen 2 uker før og det synes jeg er veldig sent mtp planlegging og jobb osv. Flere som får oppfølging på Kalnes sykehus?

Så heldig dere er. På Kalnes kunne de ikke si når jeg får time pga kapasitet. Får beskjed om timen 2 uker før og det synes jeg er veldig sent mtp planlegging og jobb osv. Flere som får oppfølging på Kalnes sykehus?
Så kjedelig! Håper det er lett å bytte om det ikke passer.

Jeg har fått time 20+0, skal prøve å få endret. Føler det er litt i seneste laget?

Jeg har fått time på Kalnes. Er 17+3 idag fikk time for en uke siden.. skal dit når jeg er 19+1

Var på otul da jeg var 12+5, fikk time til oul etter timen var ferdig. Er 19+0 når jeg har time. Prøvde å bytte (pga jobb) til 18+2 eller 19+2, men jm sa at 18+2 var for tidlig og 19+2 var for sent :rolleyes:

Jeg mener å huske jeg har hatt i uke 20 begge de to forrige gangene, så uke 19 for meg føles tidlig :P (men ikke for tidlig selvfølgelig, fornøyd med å vente en uke kortere :) )

Enig! På tidlig ultralyd informerte hun om at det ble satt opp ny time da og jeg regnet med at jeg ville få innkalling innen kort tid. Ringte de forrige uke, og da fikk jeg til svar at de har satt opp en time, men at jeg ikke kan få vite når. Skulle få beskjed i god tid. Hvertfall én uke før. Det er jo ikke i god tid før timen.. Tidlig ultralyd fikk jeg innkalling nesten én måned før og nå kan de ikke si noe. Synes det er veldig rart! Virker som Kalnes er de eneste som gjør det slik..

Back
Topp