Ordinær ultralyd overstått!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Vi venter en perfekt liten baby 3. april! Ble satt tilbake én dag. ;) Det kom ett par gledestårer der jeg lå. :P

Nå skal jeg KOSE meg framover med dette svangerskapet og slippe taket i bekymringene som har sittet i så lenge.

Hurra! :D
ImageUploadedByBV Forum1414689985.721074.jpg

Last edited:
:D Gratulerer! Så flott!

Gratulerer så mye :) Så herlige bilde.

Gratulere :D
Fekk du sjå i 3D og der du va på ul? :)

Takk :D

Selv om det var fristende å si ja da hun spurte om jeg ville vite kjønn, sa jeg nei. Jeg liker den spenningen. ;) Som legen sa "det blir som å åpne julegaven i oktober". :p

Dette sykehuset har ikke 3D dessverre :(

Så morsomt!!:) og godt at alt var bra!:)

Takk :D

Selv om det var fristende å si ja da hun spurte om jeg ville vite kjønn, sa jeg nei. Jeg liker den spenningen. ;) Som legen sa "det blir som å åpne julegaven i oktober". :p

Dette sykehuset har ikke 3D dessverre :(

Ikkje her heller, nærmaste e Bergen og det kosta jo litt.. Men sida eg har det med første lurer eg på og ta det med nr 2 og :)

Så godt at alt var bra :-)

Så bra! :-D Gratulerer med vell overstått ul :-)

Eg har ikkje behov for å gå, men tenke om det blir "urettferdig" vist eg ikkje går denna gangen og.. Men kansje berre eg som tenke sånn :p

Jeg tenker litt sånn også. Ting vesla har fått, som for eksempel en bok der man skriver om barnets utvikling fra til seks år, syns jeg de andre må få også for at det ikke skal bli urettferdig. ;) Jeg ville sikkert tatt 3D-ultralyd av resten av ungene. :)

Back
Topp