Ordinær ultralyd *oversikt*

Jeg må endre på datoen, er ikke 08/03 lenger, fikk ny time 25/02, MYE bedre ;)
 
Jeg har ikke fått time enda. Fortsatt to uker til jeg har første time hos legen så regner med at det ikke blir søkt før da... føles SÅ lenge til, hehe
 
Jeg har 13.februar :D helt glemt å skrive det her jeg :)
 
Kan du endre navnet mitt. Har endret brukernavn fra Entil? til Snart3søte. Har ul 19. februar.
 
Jeg skal den 27 feb :)
 
Heei
smile.gif


Timen jeg har fått til nå er 20. Feb

Er det noen her som skal på ultralyd på KK (kvinneklinikken) i Bergen? Jeg har prøvd alt jeg kan å få byttet UL timen så partneren kan være med, men til ingen nytte, er helt fullt innenfor den tiden jeg må gå.. Hadde egentlig fått en perfekt time, men denne måtte gå ut siden noen på avdelingen skulle på kurs den dagen
frown.gif
Har nå ultralyd onsdag 20. februar kl 14.30, men må ha tidlig på dagen (før 10) for at partneren skal klare å være med! Er det noen her som er ca like langt på vei som meg (17+3 idag) som kan hvilket som helst tid på dagen men har fått tidlig?

Hadde vært EVIG takknemlig om noen ville byttet?

Hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg ettersom KK sikkert er lei av å ha meg ringende opp dit hver eneste dag ...

smile.gif
 
Fikk time til oul den 20.februar kl 14:30 (Sykehuset Innlandet Gjøvik). Desverre er min mann bortreist da, men jeg håper at vi får en til oul på Ullevål der vi har søkt om fødeplass... Synes jo at mannen skal få ta del i det hele også! :)
 
Fikk plutselig time i morgen :) De hadde glemt meg på legekontoret så da ble det fart på sakene. *skrekkblandet fryd*

Sent from my GT-N7100 using BV Forum
 
28.feb blir det ultralyd her. Pappaen får desverre ikke være med her heller.. og vi fikk ikke byttet timen :/
 
Back
Topp