Karamelle
Andre møte med forumet
I morgen er det endelig vår tur til å ha den ordinære ultralyden! Vi har vært på tre ul tidligere hvor alt har vært i skjønneste orden.Likevel er jeg også denne gangen smånervøs, spent, og krysser alt jeg har for at alt er bra med "lille huleboer":) Hvordan er det med dere, er dere/var dere vært nervøse før ul?
Jeg er førstegangsfødende, 18+5, og har ikke kjent liv ennå(tror jeg). På forrige ul, i uke 15, sa gynekologen at det var 80 % sjanse for at det gjemmer seg en liten gutt i magen, så det blir spennende å om det blir bekreftet i morgen.
Oppdatert :)
Tusen takk for alle lykkeønskninger
Ordinær ultralyd var en fantastisk opplevelse! Jordmor sjekket alt nøye og grundig, og alt var i skjønneste orden med nurket vårt.
"Lille huleboer" som er 100% sikkert en gutt, var i storform og viste seg godt fram for mammaen og pappaen sin
Helt herlig
Fikk fire fine bilder!! Deilig å gå derfra med en god følelse! Termindatoen er den samme som jeg fikk anslått ved vår første jordmortime i uke 12 - 09.03.12 .
Etter UL-timen feiret vi med å spise deilig tapas på" Delicatessen" i Oslo!
Jeg er førstegangsfødende, 18+5, og har ikke kjent liv ennå(tror jeg). På forrige ul, i uke 15, sa gynekologen at det var 80 % sjanse for at det gjemmer seg en liten gutt i magen, så det blir spennende å om det blir bekreftet i morgen.
Oppdatert :)
Tusen takk for alle lykkeønskninger
Ordinær ultralyd var en fantastisk opplevelse! Jordmor sjekket alt nøye og grundig, og alt var i skjønneste orden med nurket vårt.
"Lille huleboer" som er 100% sikkert en gutt, var i storform og viste seg godt fram for mammaen og pappaen sin
Helt herligEtter UL-timen feiret vi med å spise deilig tapas på" Delicatessen" i Oslo!