Ordinær ultralyd i morgen....SPENT! *Oppdatert*

Karamelle

Andre møte med forumet
I morgen er det endelig vår tur til å ha den ordinære ultralyden!  Vi har vært på tre ul tidligere hvor alt har vært i skjønneste orden.Likevel er jeg også denne gangen smånervøs, spent, og krysser alt jeg har for at alt er bra med "lille huleboer":) Hvordan er det med dere, er dere/var dere vært nervøse før ul?

Jeg er førstegangsfødende, 18+5, og har ikke kjent liv ennå(tror jeg). På forrige ul, i uke 15, sa gynekologen at det var 80 % sjanse for at det gjemmer seg en liten gutt i magen, så det blir spennende å om det blir bekreftet i morgen.

Oppdatert :)
Tusen takk for alle lykkeønskninger

Ordinær ultralyd var en fantastisk opplevelse! Jordmor sjekket alt nøye og grundig, og alt var i skjønneste orden med nurket vårt.

"Lille huleboer" som  er 100% sikkert en gutt, var i storform og viste seg godt fram for mammaen og pappaen sinemoticon Helt herlig Fikk fire fine bilder!! Deilig å gå derfra med en god følelse!  Termindatoen er den samme som jeg fikk anslått ved vår første jordmortime i uke 12 -  09.03.12 .

Etter UL-timen feiret vi med å spise deilig tapas på" Delicatessen" i Oslo!

Såå kos lykke til!! jeg skal også imorgen! suuuperspent::)

Lykke til!!! :) Jeg skal på UL om noen dager, og gleder meg masse! Vil bare at dagene skal gå superfort! :)

Masse lykke til! :-) Jeg skal også i morgen, er superkjempespent!! Er min andre og siste, så føler det er ekstra spennende om det er gutt eller jente denne gangen :-) Var på tidlig ul i uke 12, og da så alt fint ut, men er jo kjempespent om alt står bra til selvom...

Så spennende! Lykke til :) Jeg skal først 18.okt, gleder meg! Og er veldig spent på om alt er i orden...

Hvordan gikk det?

Såååå kos da!! :) Det er sååå herlig å vite at alt er ok!! :)
Jeg var kanskje ikke så nærvøs pga at det var mitt andre svangerskap, men jeg må være ærlig og si at jeg var veldig spent på kjønn!!
Gratulerer så mye med gutten i magen!! Syns det er mange gutter her nå...

Gratulerer så mye med lille gutten i magen :D

Back
Topp