ordinær ul??

2småspirer

Andre møte med forumet
Heia!!
Lurte bare på hvor langt dere var komt når dere var på ordinær ul? uke + dager??

Fikk innkallingen i posten på torsdag om når vi skulle inn... Det var selfølgelig den dagen sambo kommer hjem fra havet...og han ikke rekker... Dette har vi jo sett fram til ( som alle andre [;)] ) , at sombo og skulle få se de to små spirene og vi hadde bestemt oss for å få vite hva det skal bli... Da jeg ringte for å få utsatt timen var det utrolig vanskelig.... (dette er jo nesten 1 mnd fram i tid.. ) Hun jeg snakket sa vi var Nødt å komme inn i uke 18 ellers såg de ikke d de skulle... Vi har fått time en onsdag og resten av uken skulle datasystemet være nede...så da er d snakk om en utsettelse til mandag... du får bare komme aleine var svaret jeg fikk....og at det var min avgjørelse om jeg ville utsette timen men da kom jo "alt" til å gå galt virket det som.. No lurer jeg på om jeg skal prøve å ringe igjen å mandag og se om jeg treffer på en litt mer hyggelig person eller bare si at jeg utsetter timen til nærmeste ledig???

Jeg er 19+6 den dagen jeg skal på ul..Jeg var nesten 20 uker på vei når jeg var på ul med nr.1 også.. De fikk sett alt de skulle.. men det er kanskje forskjell når man venter 1 eller 2 barn? Men på en annen side kan de jo ikke vite det med sikkerhet før man har vært inne på ul.. hehe.. så det kan da umulig være krise med et par dager fra eller til..

Det var det jeg og mente[:)] fikk legen til å skrive på når han var heme så jeg tror hun hadde sagt noe visst det ikke skulle være mulig...

Jeg var først 15+6 på ultralyd, men siden jeg da var kommet mye kortere enn det vi hadde trodd fikk jeg ny time da jeg var 19+3, og da kunne de se alt de skulle..

Jeg ville prøvd å ringe enda en gang slik du sa, og håpet på at det var ei anna som tok telefonen.. Noen vil jo bare være vanskelige..!

Lykke til på ultralyd[:)]

Jeg skal på fredag og da er jeg 19+1 på vei[:)]

Hmm... Jeg skal når jeg er 17+6.. Di sier jo at man bør gå mellom uke 17-21?

Vi skal når jeg er 19+2 uker på vei.

Jeg skal om 15 dager, og da er jeg 19+0[;)]

det er vel pga det er to i magen din du skal komme i uke 18, sånn at ungene ikke blir for store sånn at di "skygger" for hverandre...

ORIGINAL: skruen med spire

det er vel pga det er to i magen din du skal komme i uke 18, sånn at ungene ikke blir for store sånn at di "skygger" for hverandre...

Back
Topp