Ordinær ul

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Vil dere vite om det blir gutt eller jente? Hvorfor, hvorfor ikke? :)

Ville vite med de to forrige å slik blir det denne gangen å :) Syns det er greit å forberede ting som klær, barnerom osv :D

Vi skal ikke vite, har ikke visst med de 2 forrige heller, er så spennende :-)

Vi skal vite det :) Visste det med guttungen, og syns det var veldig kjekt å vite hva som kommer pga forberedelse og sånn :)

Vi skal vite :-) mn ikke nødvendigvis pga forberedelser. Skal fremdeles prøve å holde d meste nøytralt :-) mn bare fordi vi har lyst til å vite :-) pluss at jeg er dronning av nysgjerrighet, hadde ikke klart å latt være :-P

Vi skal ikke vite, har ikke visst med de 2 forrige heller, er så spennende :-)
Skulle ønske jeg var slik, men jeg er desverre aaalt for nysgjerrig :D Å jeg å sambo tror hvert vårt kjønn så jeg har ikke klart å venta 9 mnd med å vite hvem som har rett haha :p

Med første fikk vi vite, nr to var en overraskelse , denne spira er min sambos første barn så jeg tenker å la han bestemme det :)

Vi visste med de første to, jeg regner med vi vil vite denne også, men har ikke snakket om det enda

ja det vill vi om de kan se det :D er så morsomt og få vite det å jeg klarer ikke vente helt til fødsel. en annen sak er det jo om de ikke han se kjønnet da!

Jeg vil ikke vite hvertfall. Godt å ikke vite alt :-) Har ikke snakket så mye med kjæresten om det men han pleier å være enig med meg :-P

Eg har lyst å veta, men trur ikkje mannen vil.
Med fyste så va avtalen at me sku veta om jm såg da uten å måtta leita.
Med andre så blei da skreve på ein lapp...klarte å holda meg t uke 23, mannen sprakk i uke 28.

No har me ein av kvar, så har alt me trenge uansett ka kjønn da e, så hadde vært litt kjekt å få ein øverasskelse når an kjeme ut :P

Vi vil vite kjønnet!:) Er så nysgjerrige begge to, samt at storesøster helt sikkert vil vite om det er en lillesøster eller en lillebror i mammas mage:)

Jeg vil vite:-) Vi visste ikke sist, og jeg syntes det var kjedelig å måtte bruke de nøytrale klærne jeg hadde hamstret før fødselen:p Gleder meg til å kunne begynne å handle inn til enten jente eller gutt❤️

Jeg MÅ vite ^^ jeg er så nysgjerrig at jeg hadde klikka om ungen lå sånn at jeg ikke fikk se det :-P

Lurer på om vi kanskje skal vite det, men holde det hemlig for alle andre.... Egentlig ikke lyst å vite denne gangen, men vet neimen ikke om jeg klarer og la være!

Nei ☺️ har en gutt og en jente fra før. Så nr 3 skal være en hemmelighet ☺️

Vi vil vite hva det blir, er nysgjerrige og vil tro det blir enklere å planlegge osv :)

Vi vil vite det. Visste det med datteren vår. Syntes det var greit å kunne forberede rom og navn i ventetiden.

Back
Topp