Ordinær UL:)

Har ikke hatt første svangerskapskontroll enda, så har ikke fått time, men jeg regner med det blir i slutten av september når jeg er 18 uker på vei. :)

Skal på privat UL 11 september, når jeg er 16+0, så da får jeg telt ned til det i stedet foreløbig. :)

Var hos legen på fredagen og fikk papirer osv. Ei uke senere og jeg hadde fått time til OUL 6 oktober. En evighet til da! Så blir godt med tidlig ul om kun 9 dager!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Da er det rart jeg ikke har fått:o

♡02.03.2015♡

Synes også det er rart, men har et annet familiemedlem som er 6 uker lengre enn meg altså ca 16 uker nå og hun har heller ikke fått time. Vi går på samme sykehus også men har forskjellig lege. Hun må også purre på;)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Synes også det er rart, men har et annet familiemedlem som er 6 uker lengre enn meg altså ca 16 uker nå og hun har heller ikke fått time. Vi går på samme sykehus også men har forskjellig lege. Hun må også purre på;)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Da må jeg purre på legen:)

♡02.03.2015♡

Skal på kontroll neste uke :) legen min glemte å gi beskjed til de på ul sist gang, så jeg gikk å ventet på brev i en evighet før jeg ante ugler i mosen. Måtte ringe til dem selv å få time.

Back
Topp