Ordinær UL:)

Har fått 13 oktober. En evighet til. Skal være overlykkelig når jeg kommer dit:)

Jeg har ikke vært på kontroll enda, så jormor sender vel inn papirer for ul da... :P Kjekt å ha datoen klar å se fram til da!!!

Åhhh...Gleder meg! Men skal ikke til legen før 28.august og da må vel han sende inn papirene før jeg får time til UL :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal fastlegen henvise til UL? Var hos legen i dag, han sa ingenting om det? Bare jeg måtte ta kontakt og bestille ny time om 4 uker ca. Jeg har heller lyst å ha oppfølging hos jordmor. Kan jeg bestille time hos henne selv? Noen snakker om privat ul? Hvor og hvordan gjør jeg det? Takk for svar :)

Skal fastlegen henvise til UL? Var hos legen i dag, han sa ingenting om det? Bare jeg måtte ta kontakt og bestille ny time om 4 uker ca. Jeg har heller lyst å ha oppfølging hos jordmor. Kan jeg bestille time hos henne selv? Noen snakker om privat ul? Hvor og hvordan gjør jeg det? Takk for svar :)

Hvis du e på kontroll hos fastlegen, så skal han henvise til ul:) Hvis du har hos jordmor, så kan ho henvise. Men der trur æ du må spørre om ho gjør det:)

Æ må å tilbake til fastlegen rundt 1.seprember, men blei henvist til OUL på første kontrollen:)

Privat ul kan du bestille der du bor. Her i Tromsø kan man bestille privat ul hos gyn Tromsø:) koste rundt 700kr å gjøre det privat. Vet ikke kor du bor, så vet ikke kor du eventuelt kan bestille:p men noen andre vet nok:D

Back
Topp