Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 15 september jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Har fått 13 oktober. En evighet til. Skal være overlykkelig når jeg kommer dit![]()
Jeg har ikke vært på kontroll enda, så jormor sender vel inn papirer for ul da...Kjekt å ha datoen klar å se fram til da!!!
Åhhh...Gleder meg! Men skal ikke til legen før 28.august og da må vel han sende inn papirene før jeg får time til UL
Slutten av juni når jeg fant det utLenge sia du va på kontroll hos legen?![]()
Slutten av juni når jeg fant det ut
♡02.03.2015♡
Skal tilbake 11+6 - 14 augHmm, så rart at ikke du har fått brev daKanskje det e rett rundt hjørnet da?
![]()
Skal fastlegen henvise til UL? Var hos legen i dag, han sa ingenting om det? Bare jeg måtte ta kontakt og bestille ny time om 4 uker ca. Jeg har heller lyst å ha oppfølging hos jordmor. Kan jeg bestille time hos henne selv? Noen snakker om privat ul? Hvor og hvordan gjør jeg det? Takk for svar
Skal tilbake 11+6 - 14 augfår minne henne på det da
♡02.03.2015♡
10 uker på lørdag, men lengre med mens-termin som legen såg seg nødt til å gå utifra. Gjør ikke meg noe å få en ekstra ulÅj, kor langt e du på vei?![]()
Jepp, fikk da jeg var der i juniJa det må du gjøreHar du fått helsekortet for gravide da?
![]()