Ordinær Ul :-)

treningstrusa

Glad i forumet
Marsboerne2017
Jeg var på Ul i går, det var en spesiell opplevelse. Det ble lite søvn natten før.. Angrer på at jeg ikke søkte om permisjon fra jobb den dagen.
Jeg ble satt en uke tilbake på termin, litt kjedelig :-p Ny termin ble 31.3

Alt sto bra til med den lille inni der, den var litt sjenert så derfor fikk vi ikke vite kjønn :-)
Det jeg ikke likte så godt var at jeg ble satt opp på ny Ul om tre uker, fordi det var vanskelig å se om nyrene og urinblæra var i orden, så da må jeg vel regne med en søvnløs natt til.. Det blir fint å få kikke inn til den lille en ekstra gang :-) Håper på å få se kjønn neste gang.

Vurderer å bestille 3D ul, har hørt så mye positivt om det:-)

Hvordan har det gått med dere på ul? 

Bra du får en ny ultralyd da :). Lykke til på den :)
3D ul er en kjempeopplevelse :)

Det er jo bra at de vil sjekke en gang til, bare for å være sikker :)
Vi har bestillt 3d ul, for at de kommende storesøstrene skal få se babyen i magen. Har fått det et par ganger på sykehuset, og det er en spesiell opplevelse :)

Hei og vel overstått med OUL!

Nå har vel alle her inne på mars-forumet vært gjennom den OUL? : )

Jeg var på OUL da jeg var 19 uker og min baby sprellet godt. Det var lett å se kjønn.
Alt så bra ut og vi venter en jente.

Jeg hadde nettopp spist frokost, så babyen var derfor litt ekstra aktiv.
( Jormoren spurte om jeg hadde spist..)

Ta med en cola ved neste UL!
For hvis babyen fortsatt er litt sjenert, så vil sukker forhåpentlig vekke den opp slik at den spreller med bena ; )

Lykke til, alt er nok som det skal være : )

Hei og vel overstått med OUL!

Nå har vel alle her inne på mars-forumet vært gjennom den OUL? : )

Jeg var på OUL da jeg var 19 uker og min baby sprellet godt. Det var lett å se kjønn.
Alt så bra ut og vi venter en jente.

Jeg hadde nettopp spist frokost, så babyen var derfor litt ekstra aktiv.
( Jormoren spurte om jeg hadde spist..)

Ta med en cola ved neste UL!
For hvis babyen fortsatt er litt sjenert, så vil sukker forhåpentlig vekke den opp slik at den spreller med bena ; )

Lykke til, alt er nok som det skal være : )

Back
Topp