Ordinær ul



Snart nr 2:) skrev:
Har fått time 21. okt, da er jeg i uke 22:( er ikke det i seneste laget for ultralyd??



. Da hadde jeg ringt inn til poliklinikken å sakt ifra... Med mitt første barn var jeg 3 uker lenger på vei enn antatt dvs 21 uker på ord ul. Da syns de det var vanskelig å sette en termin.
 
Har ikke fått enda... Var på 1.svangerskapskontroll på torsdag, så får vell om noen uker ;)
Er 12 uker på vei på tirsdag...
 
Har fått time til ul 5.oktober, men må ringe å høre om det er mulig å få time uka før eller uka etter. Har høstferie da, så har lyst å dra på en liten ferietur :)
 


juuli skrev:


Snart nr 2:) skrev:
Har fått time 21. okt, da er jeg i uke 22:( er ikke det i seneste laget for ultralyd??



. Da hadde jeg ringt inn til poliklinikken å sakt ifra... Med mitt første barn var jeg 3 uker lenger på vei enn antatt dvs 21 uker på ord ul. Da syns de det var vanskelig å sette en termin.

Ringte de nå, fikk flyttet den frem med 10 dager til 12.10:) Hadde egentlig 22. okt, ikke 21 (er jo en søndag) som jeg skrev.

 
Fikk brev i posten i dag, fikk time 10. okt, som er en halv evighet til. Er da ca 19-20 uker på vei. Skal prøve å flytte timen jeg også, pga høstferie den uka, og vi også vurderer å reise bort en tur..
 
Back
Topp