Ordinær ul overstått :)

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Og i magen skjuler det seg en liten jente <3 alt var i skjønneste orden, men hun var litt liten i forhold til tidlig ul så vi skal inn på vekstkontroll om 3 uker :)>

Gratulerer! Så gøy at vi har kommet så langt at man begynner med ordinær UL!!!
Jeg skal først om en måned! Sånn er det når man har terminen sent i mars ;)

Håper jenta vokser seg stor og sterk!

Gratulerer med ei jente i magen:) Jeg skal på ordinær UL på fredag, klarer nesten ikke vente med å få vite om det er jentebaby eller guttebaby som skjuler seg i magen<3

Gratulerer så mye med en liten jente  ja det er spennende at gruppa har begynt på ord.ul allerede, skal heller ikke før om en måneds tid..! Får håpe at tiden flyyyr

Gratulerer!! :) Jeg gleder meg til 4 oktober, da er det vår tur :) :)

Åh, jippi, nå er det ordinær UL-tid på oss! :) Gratulerer så mye med jente i magen! Håper det går fint på kontroll om tre uker! :)

åå gratulerer :D
jeg har ordinær UL om 3 uker :D

Gratulerer med en liten jente i magen! her er det ul på meg om 1 uke! gjett om jeg gleder meg!! weee!

Gratulerer med en jente i magen:) vi skal på ul til mandag, gleder meg så sykt:)

Ååå, så koselig, gratulerer med ei lita jente i magen! Moro å måtte dra tilbake, da ;)

Graulerer så mye med jenta i magen :D Jeg gleder meg veldig til Ul, men dt er om 14 dager da :D

Gratulerer med en liten jente i magen! emoticonJeg skal ikke på ul før første uka i november jeg, sååååå lenge å vente, hehe...

så flott at alt såg bra ut :-) bra du blir oppfulgt av vekstkontroll :-)
gratulere med jenta i magen :-)

#2 På Vei! skrev:
Gratulerer!! :) Jeg gleder meg til 4 oktober, da er det vår tur :) :)

Samme her :)

Back
Topp