*#*#* Ordinær UL liste *#*#*

3 mai :)

Jeg skal ikke før 12. juni!

emoticon  Yeeeiii, i dag fikk jeg også brev fra sykehuset :0) Skal på ord. UL 14 mai.... :)
Spennende. Passer bra siden vi drar til Grand Canaria den 19 mai. Håper at vi får vite kjønnet sånn at vi kan shoppe der nede hvis vi finner noe morsomt :0)

14.Mai :)

Skal 21 mai, det er lenge til det.... Heldigvis får jeg en ultralyd før det også. :-D

Babylykke81 skrev:
emoticon  Yeeeiii, i dag fikk jeg også brev fra sykehuset :0) Skal på ord. UL 14 mai.... :)
Spennende. Passer bra siden vi drar til Grand Canaria den 19 mai. Håper at vi får vite kjønnet sånn at vi kan shoppe der nede hvis vi finner noe morsomt :0)

Da er det fare for at du må handle for meg også

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Sjørsagt, frøken Muffin... Jeg kan være din "personal shopper" emoticon hihi

Babylykke81 skrev:

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Wohoooooo!!! Alt du kjøper til deg selv (les magegullet ditt) må du kjøpe dobbelt av så mitt Rusk får det samme, hoho, så kan vi gå på treff med klin like unger *såååå søøøøøtt*Jeg stoler nemlig totalt på smaken din siden du liker samme vognpose og seng som meg 

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Wohoooooo!!! Alt du kjøper til deg selv (les magegullet ditt) må du kjøpe dobbelt av så mitt Rusk får det samme, hoho, så kan vi gå på treff med klin like unger *såååå søøøøøtt*Jeg stoler nemlig totalt på smaken din siden du liker samme vognpose og seng som meg 

Hehehe!!! emoticon  Høres ut som en plan... hihi
Btw: Jeg har klart å ordne meg vognposen <3 Sendte en link til mamma og hun falt like mye for den som jeg... Og siden hun akkurat hadde kjøpt pulk til søstra mi sin snupp, sa hun at "den skal du få av meg"... :0) *snillemammanmin*

Babylykke81 skrev:

Hehehe!!! emoticon  Høres ut som en plan... hihi
Btw: Jeg har klart å ordne meg vognposen <3 Sendte en link til mamma og hun falt like mye for den som jeg... Og siden hun akkurat hadde kjøpt pulk til søstra mi sin snupp, sa hun at "den skal du få av meg"... :0) *snillemammanmin*

Åh,din heldiggris!!! Her har heldigvis svigermor strikke og sy evner så hun skulle se på saken her, hvis ikke må jeg sette igang kronerulling

JEG HAR SKREVET FEIL DATO JEG......!!
                *VIMSA*

Jeg har ordinær UL 3 mai ;)

Jeg har fått time 10.mai

Vi skal vite kjønn, og vi tipper begge at det blir gutt. 

22 mai

16. mai, gleeeder meg :)

11 mai :-)

3.mai :)

Back
Topp