~Gravidigjen~
Betatt av forumet
3 mai :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeeiii, i dag fikk jeg også brev fra sykehuset :0) Skal på ord. UL 14 mai.... :)Babylykke81 skrev:
Spennende. Passer bra siden vi drar til Grand Canaria den 19 mai. Håper at vi får vite kjønnet sånn at vi kan shoppe der nede hvis vi finner noe morsomt :0)
Frøken Muffin skrev:
Yeeeiii, i dag fikk jeg også brev fra sykehuset :0) Skal på ord. UL 14 mai.... :)Babylykke81 skrev:
Spennende. Passer bra siden vi drar til Grand Canaria den 19 mai. Håper at vi får vite kjønnet sånn at vi kan shoppe der nede hvis vi finner noe morsomt :0)
Da er det fare for at du må handle for meg også
Babylykke81 skrev:
Frøken Muffin skrev:
Sjørsagt, frøken Muffin... Jeg kan være din "personal shopper" hihi
Frøken Muffin skrev:
Babylykke81 skrev:
Frøken Muffin skrev:
Sjørsagt, frøken Muffin... Jeg kan være din "personal shopper" hihi
Wohoooooo!!! Alt du kjøper til deg selv (les magegullet ditt) må du kjøpe dobbelt av så mitt Rusk får det samme, hoho, så kan vi gå på treff med klin like unger *såååå søøøøøtt*Jeg stoler nemlig totalt på smaken din siden du liker samme vognpose og seng som meg
Babylykke81 skrev:
Hehehe!!! Høres ut som en plan... hihi
Btw: Jeg har klart å ordne meg vognposen <3 Sendte en link til mamma og hun falt like mye for den som jeg... Og siden hun akkurat hadde kjøpt pulk til søstra mi sin snupp, sa hun at "den skal du få av meg"... :0) *snillemammanmin*