Ordet "Harry"

Råsa Muffin

Gift med forumet
Når jeg leser gjennom disse " Harry " trådene, så lurer jeg på hva folk egentlig mener Harry "betyr"??
For min del vil jeg si at " Harry " er litt utenom det vanlige .. spesielt, annerledes!

ORIGINAL: Tøsa

Jeg tenker en kombinasjon av tacky, smakløst, umoderne og et desperat ønske om å være in.

Men etter å ha lest tråden, virker det på meg som harry er ensbetydende med stygt for mange.

Var det jeg tenkte på også [:-]

For meg betyr harry noen som prøver å være finere enn de er, men ikke klarer det.

En billig måte å prøve å se dyr ut på, tenker jeg....

Jeg tenker en kombinasjon av tacky, smakløst, umoderne og et desperat ønske om å være in.

Men etter å ha lest tråden, virker det på meg som harry er ensbetydende med stygt for mange.

Jeg tror det meste er harry alt ettersom hvilke øyne som ser. Virker sånn.

Samme her. [:)]

Ifølge disse linkene så er nok jeg temmelig Harry..

Menmen.. alle kan ikke være nyskapende og moteriktige til enhver tid, sååe.. Jeg gir blaffen i hva andre syns!! [:)]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: slisabeth

Harry og stygt er ikke det samme. Da hadde jo alt en ikke liker selv blitt harry. For meg er harry ting som har vært in, så in at til og med mor mi har fått det med seg,(og hu er ikke mye motebevisst) og som folk fortsetter å kjøpe seg i årevis etterpå og tror det fortsatt er in. Å danse swing til all slag musikk på fest, det er harry, fordi swing gikk litt av moten på åttitallet, og det ser ikke bra ut med swing til rock. Rulling er harry, fordi, ja, det er bare harry. Å banne er harry.

Mange som har reagert på at de i følge den tråden er harry for mange, men det er jo litt hver sin smak og da. Flere ting i den tråden som gjør meg harry, men det gjør ingenting. Ingen som har kalt meg morder eller et dårlig menneske, bare litt harry.

signerer deg.

Og den som spurte hvorfor kubbelys er harry, 99% av norske husstander har det jo!! Ja, nettopp... Med det sagt, så er det ikke lenge siden jeg hadde det selv[:D]
men har liksom kommet over de nå.....[8D] nå er jeg over i lange slanke lys, i klassiske staker, thankyouverymuch[:D]
og det var jo bare min personlige (uviktige) mening, og slett ingen fasit.[8D]

ja, ..nettopp?
det er jo ikke at mange har en ting, eller at det er vanlig, som gjør det harry vel?
Blir jo som å si at bilder på veggene ect er harry. (haha, dååårlig eksempel.. det er for tidlig på morran[X(])

jeg bare lurte på hvordan et talglys i hvilkensomhelst form kan bli harry[:-]
(med mindre du har et hjem med masse sånne lange som man har stappa i vinflasker og latt de dryppe i sånn fri dressur. det er jo litt harry.[8D])

Back
Topp