Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tenker som så at dette her er ett forum hvor vi bare sitter å skravler,ikke en jævla norsk eksamen!
Har sikkert maaange skriveleifer jeg... men tror ikke dem er så store at det ikke går an å sjønne hva jeg skriver. Var ikke den sterkeste i norsk,men gidder da ikke å sitte med ordboken når jeg skal skrive her inne.
Så hvorfor orke og bruke tid og energi på å irritere seg over noe som i mine øyne blir en bagatell?
Fordi vi som faktisk er opptatt av språk ikke synes det er en bagatell? Når det er sagt så er det først og fremst orddelingen og ikke generelle skrivefeil som var poenget her. Og der skulle jeg ønske folk kunne skjerpe seg litt. Det tar ikke lenger tid å _ikke_ dele et ord enn å dele det ;-)
Jeg tenker som så at dette her er ett forum hvor vi bare sitter å skravler,ikke en jævla norsk eksamen!
Har sikkert maaange skriveleifer jeg... men tror ikke dem er så store at det ikke går an å sjønne hva jeg skriver. Var ikke den sterkeste i norsk,men gidder da ikke å sitte med ordboken når jeg skal skrive her inne.
Så hvorfor orke og bruke tid og energi på å irritere seg over noe som i mine øyne blir en bagatell?
signerer oxo denne, og håper at folk ikke blir redd for å skrive her i fare for at folk skal bli irriterte.... for personlig må je si at je nå tenker litt over hva je skriver...
Beklager, det var virkelig IKKE meningen!! Jeg gjentar igjen at det er orddeling og ikke generelle skrivefeil det er snakk om her initielt. Skriv og vær glad og hvis du lar deg stresse av denne tråden så glemmer du den, det var ikke min intensjon å stresse folk :-)