Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ej lure på om ej treng ei ordbok for å forstå alle orda so blir brukt her...
Dpo
Kjemisk gravid
Oul
Sikkert monge fleire også men fann ikkje fleire i farta ;-) vis noken kan oversette blir ej gla
mor til to gull, 05 og 12
Spontan abort høres så mye verre ut ja så bedre å si kjemisk da d er tidlig D kalles jo ikke spontan abort før man har rekt å kommet til midt i uke 5..Samaha forklarte det bra, men jeg vil legge til at kjemisk graviditet er et dårlig utrykk. Det er en spontan abort i tidlig fase.
Men på mange måter høres kanskje kjemisk litt bedre ut.. :/
Kjemisk graviditet er jo ikke i terminologien så SA må jo være det. (?) Legen min hadde feks aldri hørt om kjemisk graviditet og han er know it all typen. Vandrende leksikon.Spontan abort høres så mye verre ut ja så bedre å si kjemisk da d er tidlig D kalles jo ikke spontan abort før man har rekt å kommet til midt i uke 5..
Jeg hadde ikke hørt om d før legen sa d var d jeg hadde i februar..Hehe..Kjemisk graviditet er jo ikke i terminologien så SA må jo være det. (?) Legen min hadde feks aldri hørt om kjemisk graviditet og han er know it all typen. Vandrende leksikon.
Jeg er helt enig! Det er mange begreper jeg ikke forstår... Hva betyr for eksempel PP og EL? Fant en på bleieforeningen, men den svarer i hvert fall ikke på akkurat disse begrepene. Noen som kanskje kan guide meg til en ordbok?