Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg ikke du skal være! Alle er så forskjellige! Ene i barselgruppa mi måtte ha fysio 3 ganger i uka, fordi hu ved 7mnd alder enda ikke snudde seg. Men hu var en av de første som gikk! Ting utjevner seg. Og man er flinkere i noe og litt tregere i annet![]()
Ikke bekymre deg! På 2 års kontrollen får du ett skjema, der er det anbefalt at barna kan tre ord.
Vet jo egentlig at det ikke er noe i veien men jeg er en sånn person som bekymrer meg i hjel for alt..Mener å ha lest et sted at dersom de ikke sier ett eneste ord ved halvannet år så ligger de "bak skjema"Går seg nok til
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Mi roper AU og ler når hun klyper meg..Vet jo egentlig at det ikke er noe i veien men jeg er en sånn person som bekymrer meg i hjel for alt..Kom på at hun sier nei også
♡Malin 14.06.13♡
Storesøster her var også veldig tidlig ute med språket. Når ho begynte i barnehagen så eksploderte språket hennes. Men ho har alltid fått skryt for språket. Lillesøster er Ikke så tidlig ute men det er helt greit.Morsomt å se
![]()
Det er santDet viktigste er språkforståelse og kommunikasjon ved bevegelser, lyder, ansiktsuttrykk . Helt utrolig hva slags samspill og samtale en kan ha med en så liten, uten språk !De forstår mye mer enn vi vet. Og de gjør seg forstått uten ord likevel, det er sikkert og visst. Så jeg stresser ikke i det hele tatt, vi har god kommunikasjon
storesøster var tidlig ute i forhold til denne knerten, men de er jo forskjellige.
Oskar og gjør slike ting.. jeg spør om vi skal ut, han går til døra. Spise, da går han til stolen sin. Skifte bleie, da rømmer hanDet er sant
Knerten her går til kjøkkenbenken når hun er sulten eller har lyst på noe. Og henter sko eller jakke om hun har lyst å gå ut
Og når jeg spør om hun har lyst på brødskive så går hun til benken så til kjøleskapet og tilbake til kjøkkenbenkenog når jeg spør om vi skal gå ut, eller kjøre bil så henter hun jakka og skoene
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
HeheOskar og gjør slike ting.. jeg spør om vi skal ut, han går til døra. Spise, da går han til stolen sin. Skifte bleie, da rømmer han![]()
Oskar og gjør slike ting.. jeg spør om vi skal ut, han går til døra. Spise, da går han til stolen sin. Skifte bleie, da rømmer han![]()
Haha, aldri hørt om førHaha! Min unge er sikker den eneste i historien som (SOM OFTEST) går rett bort på matta å legger seg ned når jeg sier at vi skal skifte bleie.![]()